26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2018-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 142917040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa szaf stalowych, kompletów ewakuacyjnych oraz skrzyń aluminiowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szaf stalowych, kompletów ewakuacyjnych oraz skrzyń aluminiowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz termin gwarancji został zawarty w załączniku nr 2, 2A do SIWZ– Formularze cenowe (odpowiednio do części). 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części. Część 1 – Szafy stalowe oraz szafy stalowe kl. A i B. Część 2 – Komplety ewakuacyjne oraz skrzynie aluminiowe. 5.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Część 1 – Szafy stalowe oraz szafy stalowe kl. A i B w poz. 2-10 muszą posiadać Atest Instytutu Mechaniki Precyzyjnej. Część 2 - komplety ewakuacyjne oraz skrzynie aluminiowe w poz. 1 – worki ewakuacyjne muszą posiadać Atest Instytutu Techniki Budowlanej – klasyfikacja ogniowa w zakresie stopnia palności wyrobów elastycznych. Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia towarów nie przekraczały kwoty brutto 9 999,99 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 99/100). 6.Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 7.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności ( jeżeli dotyczy) itp. bez konieczności naruszania opakowania. 8.Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 9.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 10.Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 11.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 13.Zamawiający nie stawia wymagań z zakresu obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących przedmiot zamówienia, w oparciu o umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. lub - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44421000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2)Formularze cenowe - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 i 2A do SIWZ (odpowiednio dla części). 2.Pełnomocnictwo: 1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy szaf metalowych
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu fabrycznie nowych depozytorów kluczy na potrzeby Oddziału ZUS w Radomiu oraz podległych jednostek terenowych wraz ze świadczeniem nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego
Dodano: 2020-03-30 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu fabrycznie nowych depozytorów kluczy na potrzeby Oddziału ZUS w Radomiu oraz podległych jednostek terenowych wraz ze świadczeniem nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego
Dodano: 2020-03-06 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 32 /19
Dodano: 2019-05-31 - Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia modernizowanego Pawilonu nr V - wyposażenie pomieszczeń magazynu dokumentacji medycznej i szatni.
Dodano: 2018-09-07 - Zakup sprzętu wspomagającego ochronę informacji niejawnych
Dodano: 2018-07-31 - Wykonanie, dostawa i montaż 20 metalowych szaf do archiwum zbiorów Muzeum Geologicznego.
Dodano: 2017-12-06 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego
Dodano: 2017-11-10 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego
Dodano: 2017-09-29 - Dostawa urządzeń do przechowywania oraz niszczenia materiałów zawierających informacje niejawne, urządzeń wspomagających zabezpieczenie dokumentów niejawnych w czasie ewakuacji oraz urządzeń wspomagających ochronę obiektów i informacji niejawnych tj. szaf stalowych do przechowywania materiałów niejawnych, niszczarek materiałów niejawnych, asortymentu do ewakuacji dokumentów niejawnych w szczególności skrzyń i worków oraz metalowych szaf na klucze podlegające szczególnej ochronie oraz klucze alarmowe wraz z pojemnikami.
Dodano: 2017-09-12