Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 32 /19

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 67089737900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 32 /19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „ Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”. Przedmiotem zamówienia są szafy metalowe oraz szafy bhp, wyszczególnione i szczegółowo opisane w załączniku nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do siwz. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem własnym Wykonawcy na jego koszt, wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 21 dni od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie zostanie złożone nie później niż do 29 listopada 2019r. Dostawa przedmiotu zamówienia powinna być realizowana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8.00-15.00 do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tj. do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego wskazanych poniżej: MIEJSCA DOSTAW: ZADANIE NR 1 Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11-go Listopada 37/59 SZAFA METALOWA KLASY "A" (MS1M/A150) + 2 SKAR. szt. 5 SZAFA METALOWA KLASY "A" (MS1M/A150) + 4 SKAR. szt. 15 SZAFA METALOWA KLASY "A"(MS2M/A190) + 4 SKAR. szt. 1 SZAFA METALOWA KLASY S2 TYP 3 (SD2/S2 185D) + SKARBCZYK szt. 1 SZAFA METALOWA KLASY S2 TYP 3 (SD2/S2 185D) szt. 1 ZADANIE NR 2 Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11-go Listopada 37/59 SZAFA METALOWA AKTOWA szt. 20 SZAFKA NA KLUCZE szt. 20 ZADANIE NR 3 Komenda Powiatowa Policji w Grójcu 05-600 Grójec, ul. Brzozowa 108 SZAFA METALOWA KLASY "A" (MS1M/A150) + 2 SKAR. szt. 7 SZAFKA NA KLUCZE szt. 1 ZADANIE NR 4 Posterunek Policji w Nowym Mieście Nowe Miasto Nad Pilicą, ul. Warszawska 16 SZAFA METALOWA KLASY "A" (MS1M/A150) + 2 SKAR. szt. 2 SZAFA METALOWA NA BROŃ szt. 1 ZADANIE NR 5 Posterunek Policji w Sannikach 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 153 SZAFA METALOWA KLASY "A" (MS1M/A150) + 2 SKAR. szt. 2 SZAFA METALOWA NA BROŃ szt. 1 ZADANIE NR 6 Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11-go Listopada 37/59 SZAFA BHP szt. 120 ZADANIE NR 7 Komenda Powiatowa Policji w Grójcu 05-600 Grójec, ul. Brzozowa 108 SZAFA BHP szt. 14 NAZWA I KODY CPV - Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) CPV 44421000 - 7 - Szafy CPV 39173000 - 5 – Meble do przechowywania ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH – TAK Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach zadania nr 1, 2, 3, 4, 5,6 i 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1,2,3,4,5,6 i 7do siwz. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części. ZADANIE NR 1 DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU I CBŚP RADOM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: SZAFA METALOWA KLASY „A”(MS1M/A 150) + 2 SKARBCZYKI, SZAFA METALOWA KLASY „A”(MS1M/A 150) + 4 SKARBCZYKI, SZAFA METALOWA KLASY „A”(MS2M/A 190TK) + 4 SKARBCZYKI, SZAFA METALOWA KLASY S2 TYP 3 (SD2/S2 185D) + SKARBCZYK, SZAFA METALOWA KLASY S2 TYP 3 (SD2/S2 185D). ZADANIE NR 2 DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: SZAFA METALOWA AKTOWA, SZAFKA NA KLUCZE ZADANIE NR 3 DLA KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W GRÓJCU PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: SZAFA METALOWA KLASY „A”(MS1M/A 150) + 2 SKARBCZYKI, SZAFKA NA KLUCZE ZADANIE NR 4 DLA POSTERUNKU POLICJI W NOWYM MIEŚCIE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: SZAFA METALOWA KLASY „A”(MS1M/A 150) + 2 SKARBCZYKI, SZAFA NA BROŃ (MLB 150D/6) ZADANIE NR 5 DLA POSTERUNKU POLICJI W SANNIKACH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: SZAFA METALOWA KLASY „A”(MS1M/A 150) + 2 SKARBCZYKI, SZAFA NA BROŃ ZADANIE NR 6 DLA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: SZAFA BHP ZADANIE NR 7 DLA KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W GRÓJCU PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: SZAFA BHP WARUNKI GWARANCJI Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesiące gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo – jakościowego. Zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych – NIE Zamawiający przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej – NIE Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych – NIE TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Wykonanie oraz oddanie do użytku nie później niż do dnia 20.12.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44421000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: zadanie nr 1 – 1 710,00 zadanie nr 2 – 410,00 zadanie nr 3 – 330,00 zadanie nr 4 – 140,00 zadanie nr 5 – 140,00 zadanie nr 6 – 1 260,00 zadanie nr 7 – 140,00 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (nazwa zamawiającego: ……………….) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ……, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu ……………., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ………………. z żądaniem zapłaty). Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji! Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POZOSTAŁE DOKUMENTY SKŁADANE NA DZIEŃ OTWARCIA OFERT: 1 ) Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, 3) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 4) Wypełnione we wszystkich pozycjach wykazy-cenniki asortymentowo-ilościowe dla zadań na które składana jest oferta ( Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 do siwz ), które stanowią integralną część formularza ofertowego - należy złożyć w formie oryginału. PONADTO: 5 ) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach