Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do przechowywania oraz niszczenia materiałów zawierających informacje niejawne, urządzeń wspomagających zabezpieczenie dokumentów niejawnych w czasie ewakuacji oraz urządzeń wspomagających ochronę obiektów i informacji niejawnych tj. szaf stalowych do przechowywania materiałów niejawnych, niszczarek materiałów niejawnych, asortymentu do ewakuacji dokumentów niejawnych w szczególności skrzyń i worków oraz metalowych szaf na klucze podlegające szczególnej ochronie oraz klucze alarmowe wraz z pojemnikami.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 146268471
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do przechowywania oraz niszczenia materiałów zawierających informacje niejawne, urządzeń wspomagających zabezpieczenie dokumentów niejawnych w czasie ewakuacji oraz urządzeń wspomagających ochronę obiektów i informacji niejawnych tj. szaf stalowych do przechowywania materiałów niejawnych, niszczarek materiałów niejawnych, asortymentu do ewakuacji dokumentów niejawnych w szczególności skrzyń i worków oraz metalowych szaf na klucze podlegające szczególnej ochronie oraz klucze alarmowe wraz z pojemnikami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń do przechowywania oraz niszczenia materiałów zawierających informacje niejawne, urządzeń wspomagających zabezpieczenie dokumentów niejawnych w czasie ewakuacji oraz urządzeń wspomagających ochronę obiektów i informacji niejawnych tj. szaf stalowych do przechowywania materiałów niejawnych, niszczarek materiałów niejawnych, asortymentu do ewakuacji dokumentów niejawnych w szczególności skrzyń i worków oraz metalowych szaf na klucze podlegające szczególnej ochronie oraz klucze alarmowe wraz z pojemnikami. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy, drzwi 44421000-7 Sejfy 44421300-0 Szafy na akta 39132100-7 Skrzynki zabezpieczające 31219000-4 Worki i torby 18930000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7 Obudowy bezpieczne 44421722-4 Niszczarki do dokumentów 30191400-8 Kufry 18924000-2 Torby bezpieczeństwa 35121400-2 Wykrywacze metalu (skaner kontroli osobistej) 35124000-9 2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki od Nr 6.1 do Nr. 6.8. treści SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku od Nr 6.1. do 6.8. treści SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, w pierwszym gatunku, nieużywany, posiadający nienaruszone cechy pierwotne opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych, zapakowany w oryginalne opakowanie z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. 5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku od Nr 6.1. do Nr 6.8. treści SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 7. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych. 8. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44421000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w niej wymienionej wysokości: Część I zamówienia – 200,00 zł. Część II zamówienia – 450,00 zł. Część III zamówienia – 180,00 zł. Część IV zamówienia – 580,00 zł. Część V zamówienia – 180,00 zł. Część VI zamówienia – 380,00 zł. Część VII zamówienia – 9 000,00 zł. Część VIII zamówienia – 480,00 zł. 2. Wadium należy złożyć na każdą z części oddzielnie. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie „ WADIUM – SPRAWA NUMER: 94/2017/PN/INFR” 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto Nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: 22.09.2017r. do godz. 12.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. 8. WYKONAWCA, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma składanego (nych) przez WYKONAWCĘ oświadczenia(ń): oryginał. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. Ponadto: ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp wezwie WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać się posiadaniem niżej wymienionego dokumentu tj.: /dotyczy części I zamówienia/ 1) certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy A /tabela, poz. 1, załącznik nr 1.1. do SIWZ/, 2) certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy B /tabela, poz. 2, załącznik nr 1.1. do SIWZ/, 3) katalog szafy stalowej klasy A zawierający zdjęcie i dokładną specyfikację techniczną oferowanego asortymentu, 4) katalog szafy stalowej klasy B zawierający zdjęcie i dokładną specyfikację techniczną oferowanego asortymentu. /dotyczy części II zamówienia/ 5) oświadczenie producenta lub dystrybutora oferowanych niszczarek potwierdzające spełnienie przez nie wszystkich wymagań ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie parametrów technicznych a) dla niszczarki klasy P-3 – Typ 1, b) dla niszczarki klasy P-3 – Typ 2, c) dla niszczarki klasy P-5 – Typ 1, d) dla niszczarki klasy P-5– Typ 2, 6) katalog zawierający zdjęcie oraz dokładną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia: e) niszczarki klasy P-3 – Typ 1, f) niszczarki klasy P-3 – Typ 2, g) niszczarki klasy P-5 – Typ 1, h) niszczarki klasy P-5 – Typ 2, 8) deklaracje zgodności każdego typu niszczarki z normą CE, w języku polskim, wydaną przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem): e) niszczarki klasy P-3 – Typ 1, f) niszczarki klasy P-3 – Typ 2, g) niszczarki klasy P-5 – Typ 1, h) niszczarki klasy P-5 – Typ 2, /dotyczy części III zamówienia/ 9) katalog zawierający zdjęcie i dokładną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia: a) katalog skrzyni aluminiowej – Typ 1, b) katalog plomby plastikowej – Typ 1, c) katalog worka ewakuacyjnego wraz z atest/klasyfikację ogniową w zakresie stopnia palności wyrobów elastycznych wydaną przez Instytut Techniki Budowlanej oraz certyfikat zgodności zastosowanej kłódki wraz z kartą identyfikacyjną klucza upoważniającą do jego dorobienia, /dotyczy części IV zamówienia/ 19) katalog zawierający zdjęcie i dokładną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia: a) szafy metalowej na klucze 60 skrytkowa, b) szafy metalowej na klucze 30 skrytkowa, c) katalog metalowych pojemników na klucze, d) katalog depozytor na urządzenia do rejestracji obrazu i dźwięku 9 skrytkowa, /dotyczy części V zamówienia/ 20) katalog zawierający zdjęcie i dokładną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia: a) teczki skórzanej, b) teczki depozytowej, c) katalog kufra skórzanego, /dotyczy części VI zamówienia/ 21) katalog zawierający zdjęcie i dokładną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia: a) katalog detektora/skanera/wykrywacza do metali do kontroli osobistej, /dotyczy części VII zamówienia/ 22) certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy B /tabela, poz. 1, załącznik nr 1.7. do SIWZ/, 23) certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną w krajowym systemie akredytacji, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy C B /tabela, poz. 2, załącznik nr 1.7. do SIWZ/, 24) katalog zawierający zdjęcie i dokładną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia: a) szafy stalowej klasy B, b) szafy stalowej klasy C, /dotyczy części VIII zamówienia/ 25) oświadczenie producenta lub dystrybutora oferowanych niszczarek potwierdzające spełnienie przez nie wszystkich wymagań ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie parametrów technicznych: a) dla niszczarki klasy P-6 – Typ 1, b) dla niszczarki klasy P-6 – Typ 2, c) dla niszczarki klasy P-7– Typ 1, d) dla niszczarki klasy P-7– Typ 2, 26) katalog zawierający zdjęcie oraz dokładną specyfikację techniczną oferowanego asortymentu: e) niszczarki klasy P-6 – Typ 1, f) niszczarki klasy P-6 – Typ 2, g) niszczarki klasy P-7 – Typ 1, h) niszczarki klasy P-7 – Typ 2 27) deklaracje zgodności każdego typu niszczarki z normą CE, w języku polskim, wydaną przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem): c) niszczarki klasy P-6– Typ 1, d) niszczarki klasy P-6 – Typ 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach