Przetargi.pl
Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia modernizowanego Pawilonu nr V - wyposażenie pomieszczeń magazynu dokumentacji medycznej i szatni.

Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 04073 Warszawa, ul. Grenadierów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
    ul. Grenadierów
    04073 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
    REGON: 215398900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia modernizowanego Pawilonu nr V - wyposażenie pomieszczeń magazynu dokumentacji medycznej i szatni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń magazynu dokumentacji medycznej i szatni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załącznikach nr 3 do SIWZ. Natomiast wymagania dla regałów przesuwnych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Przez zakup i dostawę (w ramach zaoferowanej ceny ofertowej) należy rozumieć: koszt projektu zabudowy, koszt wytworzenia mebli, transportu, wniesienia, montażu, koszt wszystkich materiałów pomocniczych do montażu, ustawienia mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca powinien dokonać wizji pomieszczeń oraz sprawdzić wymiary mebli, dokonując niezbędnych uzgodnień oraz nanieść poprawki w razie uzasadnionej potrzeby. Podane w załącznikach nr 3 do SIWZ wymiary są wymiarami przybliżonymi. Zamawiający dopuszcza odchylenia wymiarowe od podanych wymiarów gabarytowych w zakresie +/- 5% lub podane w specyfikacji. Zgłoszenie dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej należy przesłać na adres e-mail: klagwa@grochowski.waw.pl. Zgłoszenie powinno określać dokładny termin w którym Wykonawca chciałby przeprowadzić wizję lokalną. Wizja lokalna będzie odbywać się wyłącznie w dogodnych terminach, ustalonych z Wykonawcami i wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szkic aranżacji, wg którego, będzie zobowiązany rozmieścić meble (Zamawiający pozostawia sobie możliwość zmiany ustawienia mebli w trakcie trwania umowy, a w przypadku mebli nie wymagających trwałego przytwierdzenia do ścian lub podłogi zmiany mogą nastąpić również w chwili dostawy asortymentu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44421000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – Załączniki nr 2 do SIWZ (na każde z oferowanych zadań); 3) Wypełniony formularz asortymentowy – Załączniki nr 3 do SIWZ (na każde z oferowanych zadań); 4) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach