Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 04073 Warszawa, ul. Grenadierów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
- Data zamieszczenia: 2018-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
ul. Grenadierów
04073 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
REGON: 215398900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia modernizowanego Pawilonu nr V - wyposażenie pomieszczeń magazynu dokumentacji medycznej i szatni. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń magazynu dokumentacji medycznej i szatni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załącznikach nr 3 do SIWZ. Natomiast wymagania dla regałów przesuwnych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Przez zakup i dostawę (w ramach zaoferowanej ceny ofertowej) należy rozumieć: koszt projektu zabudowy, koszt wytworzenia mebli, transportu, wniesienia, montażu, koszt wszystkich materiałów pomocniczych do montażu, ustawienia mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca powinien dokonać wizji pomieszczeń oraz sprawdzić wymiary mebli, dokonując niezbędnych uzgodnień oraz nanieść poprawki w razie uzasadnionej potrzeby. Podane w załącznikach nr 3 do SIWZ wymiary są wymiarami przybliżonymi. Zamawiający dopuszcza odchylenia wymiarowe od podanych wymiarów gabarytowych w zakresie +/- 5% lub podane w specyfikacji. Zgłoszenie dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej należy przesłać na adres e-mail: klagwa@grochowski.waw.pl. Zgłoszenie powinno określać dokładny termin w którym Wykonawca chciałby przeprowadzić wizję lokalną. Wizja lokalna będzie odbywać się wyłącznie w dogodnych terminach, ustalonych z Wykonawcami i wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szkic aranżacji, wg którego, będzie zobowiązany rozmieścić meble (Zamawiający pozostawia sobie możliwość zmiany ustawienia mebli w trakcie trwania umowy, a w przypadku mebli nie wymagających trwałego przytwierdzenia do ścian lub podłogi zmiany mogą nastąpić również w chwili dostawy asortymentu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44421000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – Załączniki nr 2 do SIWZ (na każde z oferowanych zadań); 3) Wypełniony formularz asortymentowy – Załączniki nr 3 do SIWZ (na każde z oferowanych zadań); 4) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy szaf metalowych
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu fabrycznie nowych depozytorów kluczy na potrzeby Oddziału ZUS w Radomiu oraz podległych jednostek terenowych wraz ze świadczeniem nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego
Dodano: 2020-03-30 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu fabrycznie nowych depozytorów kluczy na potrzeby Oddziału ZUS w Radomiu oraz podległych jednostek terenowych wraz ze świadczeniem nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego
Dodano: 2020-03-06 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 32 /19
Dodano: 2019-05-31 - Zakup i dostawa szaf stalowych, kompletów ewakuacyjnych oraz skrzyń aluminiowych.
Dodano: 2018-10-11 - Zakup sprzętu wspomagającego ochronę informacji niejawnych
Dodano: 2018-07-31 - Wykonanie, dostawa i montaż 20 metalowych szaf do archiwum zbiorów Muzeum Geologicznego.
Dodano: 2017-12-06 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego
Dodano: 2017-11-10 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego
Dodano: 2017-09-29 - Dostawa urządzeń do przechowywania oraz niszczenia materiałów zawierających informacje niejawne, urządzeń wspomagających zabezpieczenie dokumentów niejawnych w czasie ewakuacji oraz urządzeń wspomagających ochronę obiektów i informacji niejawnych tj. szaf stalowych do przechowywania materiałów niejawnych, niszczarek materiałów niejawnych, asortymentu do ewakuacji dokumentów niejawnych w szczególności skrzyń i worków oraz metalowych szaf na klucze podlegające szczególnej ochronie oraz klucze alarmowe wraz z pojemnikami.
Dodano: 2017-09-12