Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3453103 , fax. 048 3452002
- Data zamieszczenia: 2010-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3453103, fax. 048 3452002
REGON: 67089737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci biurek 2-szafkowych oraz krzeseł i foteli obrotowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie Nr 1 - krzesła i fotele zgodne z opisem zawartym w Załączniku 1 a Zadanie Nr 2 - biurka 2 - szafkowe zgodne z opisem zawartym w Załączniku 2 a - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli; sprawa 13/II/2016
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biurek ergonomicznych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli - sprawa 3/II/2016
Dodano: 2016-04-22 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa ergonomicznych biurek oraz ram do biurek z elektryczną regulacją wysokości dla potrzeb Centrum Obsługi Telefonicznej w Oddziale ZUS w Siedlcach
Dodano: 2014-11-07 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2014-01-20 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-12-13 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego
Dodano: 2013-01-25 - Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu (BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego)
Dodano: 2012-12-27