Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
- Data zamieszczenia: 2012-12-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
REGON: 00000178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu (BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: Zadanie I Biurka i szafy biurowe CPV 39121100-7, 39132100-7 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek (prostych) oraz szaf Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159c Oznaczenie części zamówienia: Zadanie II Fotele CPV 39113100-8 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159c - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2391
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli; sprawa 13/II/2016
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biurek ergonomicznych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli - sprawa 3/II/2016
Dodano: 2016-04-22 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa ergonomicznych biurek oraz ram do biurek z elektryczną regulacją wysokości dla potrzeb Centrum Obsługi Telefonicznej w Oddziale ZUS w Siedlcach
Dodano: 2014-11-07 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2014-01-20 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-12-13 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego
Dodano: 2013-01-25 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci biurek 2-szafkowych oraz krzeseł i foteli obrotowych
Dodano: 2010-12-02