Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki ogłasza przetarg
- Adres: 00-993 Warszawa, ul. Rakowiecka 2a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 58 56 525 , fax. 22 58 56 565
- Data zamieszczenia: 2016-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki
ul. Rakowiecka 2a 2a
00-993 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 58 56 525, fax. 22 58 56 565
REGON: 01517972800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.abw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli - sprawa 3/II/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mebli w sześciu częściach (łącznie 27 pozycji): część I - meble przemysłowe (15 pozycji); część II - meble ESD (4 pozycje); część III - krzesła (2 pozycje); część IV - kanapa i fotele (2 pozycje); część V - meble kuchenne w tym meble w zabudowie stałej ze sprzętem AGD (3 pozycje); część VI - regał magazynowy (1 pozycja) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas trwania gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli; sprawa 13/II/2016
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biurek ergonomicznych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa ergonomicznych biurek oraz ram do biurek z elektryczną regulacją wysokości dla potrzeb Centrum Obsługi Telefonicznej w Oddziale ZUS w Siedlcach
Dodano: 2014-11-07 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2014-01-20 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-12-13 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego
Dodano: 2013-01-25 - Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu (BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego)
Dodano: 2012-12-27 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci biurek 2-szafkowych oraz krzeseł i foteli obrotowych
Dodano: 2010-12-02