Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 890 40 00 , fax. 22 827 83 75
- Data zamieszczenia: 2014-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie
ul. Czerniakowska 16 16
00-701 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 890 40 00, fax. 22 827 83 75
REGON: 00001775600578 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ergonomicznych biurek oraz ram do biurek z elektryczną regulacją wysokości dla potrzeb Centrum Obsługi Telefonicznej w Oddziale ZUS w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ergonomicznych biurek (30 szt.) oraz ram do biurek z elektryczną regulacją wysokości (120 szt.) dla potrzeb Centrum Obsługi Telefonicznej w Oddziale ZUS w Siedlcach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 600,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli; sprawa 13/II/2016
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biurek ergonomicznych dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli - sprawa 3/II/2016
Dodano: 2016-04-22 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-15 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2014-01-20 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-12-13 - ZRB/KZB/NDM/Dostawa i montaż wyposażenia na budowę Archiwum Żandarmerii Wojskowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego
Dodano: 2013-01-25 - Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu (BIOŻYWNOŚĆ- innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego)
Dodano: 2012-12-27 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci biurek 2-szafkowych oraz krzeseł i foteli obrotowych
Dodano: 2010-12-02