Przetargi.pl
Zakup i dostawa produktów mleczarskich celem dalszej odsprzedaży

Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Konarskiego 2b
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6210626 , fax. 0-14 6224273
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Tarnowie
    ul. Konarskiego 2b 2b
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 6210626, fax. 0-14 6224273
    REGON: 00032000600210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zkgptarnow.vel.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka sektora finansów publicznych nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa produktów mleczarskich celem dalszej odsprzedaży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakres 1: 1 hochland krążek 200g z borow. szt 10 2 hochland krążek kwartett 200g szt 190 3 hochland krążek 200g mixtet szt 506 4 hochland krążek sortett 200g szt 231 5 hochland krążek tercet 200g szt 104 6 hochland krążek z ziołami 200g szt 92 7 hochland krążek 200g z szynką szt 125 8 hochland plaster chester 150 g szt 417 9 hochland plaster emmentaler 150g szt 743 10 hochland plaster gouda 150g szt 491 11 hochland plastry z szynką 150g szt 560 12 hochland plaster tost 150g szt 199 13 hochland plaster chester z 150g szt 284 14 kefir opolski 400g butelka szt 2 929 15 mleko mu 2% 1l sieradz szt 2 628 16 mleko mu 3,2% 1l sieradz szt 8 976 17 gostyń mleko granulowane 250g szt 2 674 18 mleko łaciate zagęszczone 250g szt 819 19 raciąż mleko instant 400g MOLI szt 2 497 20 raisio masmix 225g szt 417 21 ser biały kostka Trzebownisko kg 220 22 ser liliput z oczkiem 300g szt 1 537 23 zott jogobella150g mix szt 16 360 24 zott jogobella musli 200g szt 6 492 25 zott śmietanka do kawy 10x10g szt 11 860 26 łaciate mleko 3,2 1l szt 1 044 27 łaciata śmietana 30% 250ml szt 6 28 łaciata śmietana 30% 500g szt 84 29 łaciata śmietana 18% 500g szt 176 30 łaciata śmietana 18% 250g szt 36 31 łaciate mleko 0,5% 1l szt 1 656 32 łaciate mleko 2% 1l szt 288 33 łaciate mleko 2% 0,5l szt 16 Zakres 2: 1 lody domino 150ml szt 60 2 lody iza 300ml szt 30 3 lody maria 1l szt 60 4 lody rożek 110ml szt 108
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę n/w dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia: a)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Oświadczenie wykonawcy o posiadanej aktualnej decyzji wydanej przez organ Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej stwierdzającej spełnienie przez zakład wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów; d)Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że środki transportu które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia, spełniają warunki określone w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dot.: środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności, e)Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 6 września 2001 o chorobach zakaźnych i zakażeniach oraz posiadającymi aktualne badania lekarskie przeprowadzone na podstawie rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych f)pełnomocnictwo (jeżeli jest zachodzi konieczność); g)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do wykonania części zamówienia lub udostępnienia wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (jeżeli zachodzi konieczność) 3.Podmioty występujące wspólnie, są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 2 pkt a i b.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Oświadczenie wykonawcy o posiadanej aktualnej decyzji wydanej przez organ Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej stwierdzającej spełnienie przez zakład wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów; d)Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że środki transportu które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia, spełniają warunki określone w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dot.: środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności; e)Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 6 września 2001 o chorobach zakaźnych i zakażeniach oraz posiadającymi aktualne badania lekarskie przeprowadzone na podstawie rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych; f)pełnomocnictwo (jeżeli zachodzi konieczność); g)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do wykonania części zamówienia lub udostępnienia wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (jeżeli zachodzi konieczność); h)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI ust. 1 pkt b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1 i 3 pkt i powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie h), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkgptarnow.vel.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach