Przetargi.pl
Dostawa żywności w 2014 r. na potrzeby Przedszkola nr 3 w Zakopanem

Przedszkole Nr 3 im. Karola Szymanowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 27
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 152 21 , fax. 18 20 152 21
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Nr 3 im. Karola Szymanowskiego
    ul. Kasprusie 27 27
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 152 21, fax. 18 20 152 21
    REGON: 12131643600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności w 2014 r. na potrzeby Przedszkola nr 3 w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 3 w Zakopanem z siedzibą przy ul. Kasprusie 27 Zakres zamówienia obejmuje Zadanie nr 1 - Dostawa nabiału Zadanie nr 2 - Dostawa owoców i warzyw Zadanie nr 3 - Dostawa mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu, wyrobów drobiarskich Zadanie nr 4 - Dostawa pieczywa Zadanie nr 5 - Dostawa różnych produktów spożywczych Dokładny opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający informuje że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300. Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola Nr 3 w Zakopanem ul. Kasprusie 27 Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie łub pisemnie przesłane faxem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem, że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel. Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy. W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 3 przy ul. Kasprusie 27 Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. W przypadku nie przestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art.spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn20.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.) Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami Mrożonki mają być dostarczane do przedszkola w formie nie rozmrożonej, Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający podał nazwy producentów wyłącznie w celu określenia wymaganego asortymentu i parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży do oferty specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (np.: skład, wagę , gramaturę itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach