Przetargi.pl
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa oraz Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Nawojowa

Wójt Gminy Nawojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-335 Nawojowa, 313 313
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nawojowa
    313 313 313
    33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa oraz Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Nawojowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I. Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa dla całej gminy. Podstawa opracowania zmiany studium: Uchwała Nr XXXIX/312/13 Rady Gminy Nawojowa z dnia 4 listopada 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa na obszarze gminy Nawojowa. Granice opracowania zmiany studium określa załącznik graficzny do uchwały o przystąpieniu do sporządzenia zmiany. Obecnie obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa uchwalone zostało Uchwałą Nr XIV/88/99 Rady Gminy Nawojowa z dnia 16 grudnia 1999r. Rysunek studium wykonany jest na mapie w skali 1:10000. Powierzchnia terenu objęta zmianą studium obejmuje obszar całej gminy o powierzchni 51,13 km2, a objęte nim tereny mają być przeznaczone między innymi pod zabudowę zgodnie ze złożonymi wnioskami, wchodzącymi w skład materiałów do zmiany studium. Zmieniane studium winno określić nowe uwarunkowania i kierunki zagospodarowania przestrzennego całej gminy Nawojowa z wykorzystaniem ustaleń studium obowiązującego i uwzględnieniem jego nadal aktualnych ustaleń oraz złożonych wniosków. Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje w szczególności: 1 opracowanie projektu zmiany Studium zgodnie z obowiązującymi przepisami 2 opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, 3 opracowanie ekofizjograficzne; 4 wszelkie pozostałe opracowania i dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami; 5 prace planistyczne w tym: - prace o charakterze proceduralnym - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, pism, wniosków, zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem) i innych koniecznych; - prace wstępne, przygotowawcze, analiza wniosków do studium, - prace studialne i projektowe - prezentacja koncepcji, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, - udział we wszystkich prezentacjach projektu studium, w koniecznych posiedzeniach Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisjach Rady Gminy jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotowej zmiany, - prezentacja projektu studium, - opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, - dokonanie korekt w projekcie studium i prognozie oddziaływania na środowisko, na każdym etapie sporządzania studium, wynikających z opinii, uzgodnień i uwag, - wprowadzenie koniecznych zmian do tekstu i rysunków studium odpowiednio do uwzględnionych uwag, - opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projekcie studium, - dokonanie podsumowania na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 ze zm.). - opracowanie ekofizjograficzne; - zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu studium, prezentacja projektu studium podczas dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu studium, - rozpatrzenie uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu studium i prognozy oddziaływania na środowisko; - wprowadzenie zmian do tekstu studium i planu rysunku projektu studium odpowiednio do uwzględnionych uwag, - powtórzenie czynności związanych z ewentualnym uwzględnieniem uwag, - przygotowanie projektu zmiany studium do uchwalenia, - przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu przedłożenia wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami, - przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (projekty uchwał wraz z załącznikami należy przedłożyć Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w dwóch formatach: edytowalnym - z rozszerzeniem dowolnego dostępnego edytora tekstu (pożądany format *.doc lub *.docx) i formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych XML Legislator (pożądany format *.zipx) - do publikacji w Dzienniku Urzędowym. Do opracowania projektu zmiany studium Gmina udostępni: - obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa, - wnioski do studium, które wpłynęły do Urzędu przed ustawowym terminem naboru wniosków, a także wpłyną w ogłoszonym terminie naboru wniosków, - inne dokumenty znajdujące się w Urzędzie, które będą pomocne przy sporządzaniu zmiany studium. Zmianę studium należy wykonać zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w szczególności: - Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r Nr 118, poz. 1233), - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) - Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U.Nr76, poz.489) - Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach: -4 egz. rysunku studium w skali 1:10 000 w tym 2 w technice barwnej foliowane; -tekst studium 4 egz. -studium w formie elektronicznej na płycie CD/DVD w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png) umożliwiające sprawne sporządzanie wypisów i wyrysów ze studium, z zachowanie skali - 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna); -opracowanie ekofizjograficzne 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD; -prognoza oddziaływania na środowisko 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD; II. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Nawojowa Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa w zakresie obejmującym działki nr 157/30, 157/43, 157/42, 157/41, 157/26, 235/7, 235/8, 235/2, 235/5, 235/12, 235/11 położone w Nawojowej z przeznaczeniem na utworzenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Nawojowej w sposób dający możliwość prowadzenia na tym obszarze działalności produkcyjnej, magazynowej, spedycyjnej, przetwórczej, rzemieślniczej oraz szeroko pojętych usług dla ludności, publicznych i komercyjnych, z dopuszczeniem lokalizacji jednostek naukowo-badawczych umożliwiających utworzenie parków technologicznych i centrów innowacyjności. W ramach niniejszego zamówienia na wykonawcy spoczywać będzie: -Wykonanie projektu zmiany planu w zakresie wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia. -Zebranie wszelkich materiałów i dokumentów związanych z przedmiotową zmianą planu. -Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko -Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu -Przygotowanie i prowadzenie całości toku postępowania i wszystkich czynności oraz pism i dokumentów wynikających z obowiązującej procedury sporządzania i uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (wraz z rozdzielnikami). -Dokonanie podsumowania do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie art.55 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.z 2008r Nr 199 poz.1227 ze zm.). - Przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego (projekty uchwał wraz z załącznikami należy przedłożyć Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w dwóch formatach: edytowalnym - z rozszerzeniem dowolnego dostępnego edytora tekstu (pożądany format *.doc lub *.docx) i formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych XML Legislator (pożądany format *.zipx) - do publikacji w Dzienniku Urzędowym. -Sporządzenie edycji zmiany planu w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png) -Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzić w 4 kompletach. -Wprowadzenie projektu zmiany planu do Edytora Aktów Prawnych XML Legislator dla potrzeb publikacji uchwał w sprawie przedmiotowego planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego. Zmianę planu należy wykonać zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w szczególności: - Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r Nr 164, poz. 1587), - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) - Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej(Dz.U.Nr76, poz.489) - Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach: -4 egz. rysunku planu w skali 1:1000, w tym 2 w technice barwnej foliowane -tekst planu 4 egz. -plan w formie elektronicznej na płycie CD/DVD w formacie grafiki wektorowej (pożądany format *.dwg lub *.dgn) i w formacie grafiki rastrowej (pożądany format *.jpg, *.bmp lub *.png) umożliwiające sprawne sporządzanie wypisów i wyrysów z MPZP, z zachowaniem skali - 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna) -opracowanie ekofizjograficzne 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD -prognoza oddziaływania na środowisko 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD -prognoza skutków finansowych uchwalenia planu 3 egz. w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD Zamawiający udostępni posiadane materiały w postaci: - uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - obowiązującego planu miejscowego Gminy Nawojowa, - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nawojowa - złożonego wniosku w sprawie zmiany planu - podkładów mapowych w skali 1:1000. Prawa autorskie. 1) Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego własność wszelkich praw autorskich do opracowania stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Przeniesienie własności autorskich praw majątkowych do opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia następuje bezwarunkowo, na czas nieokreślony w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie i nie może ono podlegać żadnym ograniczeniom i obciążeniom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 2 500 zł (słownie; dwa tysiące pięćset zł 00/100) do dnia 06.12.2013 r. do godz. 09:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Nawojowej nr konta: 06 8810 0007 9001 0000 0013 0005. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć: na dzienniku podawczym pokój nr 33 najpóźniej w terminie do 06.12.2013 r. do godz. 09:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć wadium do przetargu nr IRB.271.21.2013. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach