Przetargi.pl
zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz (zmiana nr 22) dla obszaru położonego w strefach polityki przestrzennej: Osiek - Zimnodół, Zawada, Zederman-Kosmolów (dotyczy fragmentu południowo - zachodniej części Zedermana), Obszar Leśny (częściowo)

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz (zmiana nr 22) dla obszaru położonego w strefach polityki przestrzennej: Osiek - Zimnodół, Zawada, Zederman-Kosmolów (dotyczy fragmentu południowo - zachodniej części Zedermana), Obszar Leśny (częściowo)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowania planistycznego: sporządzenie w skali 1: 10 000 zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXIV/279/97 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 27 lutego 1997r. (z późniejszymi zmianami) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Obszar opracowania obejmuje tereny o powierzchni ok. 1746 ha położone w obrębie Gminy Olkusz, w granicach stref: - II-C - Osiek - Zimnodół, - II-G - Zawada, - II-D -Zederman-Kosmolów (dotyczy fragmentu południowo - zachodniej części Zedermana), - III - Obszar Leśny częściowo. Zakres opracowania został oznaczony na załącznikach graficznych do uchwały, która stanowi załącznik nr 8 do siwz. Należy sporządzić pełną dokumentację planistyczną w rozumieniu ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778), w szczególności przy uwzględnieniu wymogów określonych w art.10, art.11 i art.12 ustawy, przepisów wykonawczych oraz w trybie tam określonym wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i opinii. Sporządzanie prognozy oddziaływania na środowisko należy wykonać przy uwzględnieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r, poz.353 ). Wykonawca przygotuje komplety materiałów do wysłania do instytucji opiniujących i uzgadniających (w tym koperty i zwrotki) oraz zapewni obsługę w trakcie wyłożenia studium do publicznego wglądu i dyskusji publicznej. W razie konieczności zapewni taką usługę również w przypadku ponownych uzgodnień i wyłożeń. Wymaga się : a) udziału Projektanta w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (w razie konieczności na każdym etapie zmiany studium) w posiedzeniach Komisji Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Miejskiej oraz na sesjach Rady Miejskiej; b) uczestnictwa Projektanta w dyskusjach publicznych oraz sporządzenia z nich protokołu; c) obecności Projektanta w siedzibie Zamawiającego, przy wyłożeniu projektu zmiany studium do publicznego wglądu, minimum jeden raz w tygodniu, w godzinach wyłożenia zmiany studium lub częściej, jeżeli zajdzie taka konieczność Termin wykonania zamówienia: do 54 tygodni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 378 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach