Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole

Gmina Mucharz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-106 Mucharz, Mucharz 226
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8761483, 8761486 , fax. 033 8739005
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mucharz
    Mucharz 226 226
    34-106 Mucharz, woj. małopolskie
    tel. 033 8761483, 8761486, fax. 033 8739005
    REGON: 00054331500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa w Świnnej Porębie 216, 34-106 Mucharz tel.33 8761224 NIP: 551-22-75-530

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole w roku 2010 (styczeń-grudzień, przerwa wakacyjna: lipiec-sierpień): - artykuły spożywcze, mięsa, wędliny, drób, pieczywo, art. mleczarska, warzywa, owoce, ryby, mrożonki, jaja. 1. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; ryb; mrożonek; jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole. Szacunkowa wielkość dostaw określona w załącznikach nr 1-7 do formularza ofertowego może zostać zmieniona w trakcie realizacji dostaw w wysokości do 40% w zakresie asortymentu. 2. Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 3. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi punktami składającymi się na warunki zamówienia. 2.Załączniki wg wzorów powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według postanowień zawartych w warunkach zamówienia bez dokonania w nich zmian przez Wykonawcę. 3.W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje się -nie dotyczy. 4.Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 5.Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wykluczony z postępowania. 6.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami warunków zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert nie później niż do dnia ostatecznego terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie: 1) Formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik -wzór nr 1 2) Pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik - wzór nr 2 3) Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wyciągu z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej 4) Załącznik cenowy 5) Podpisany i uzupełniony o dane Wykonawcy wzór umowy na potwierdzenie, że Wykonawca akceptuje wzajemne obowiązki stron wynikające z wyboru oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mucharz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach