Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni w Gorzkowie na rok - 2010.

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków, ul. Główna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6838156 , fax. 084 6838111
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    ul. Główna 9 9
    22-315 Gorzków, woj. lubelskie
    tel. 084 6838156, fax. 084 6838111
    REGON: 95037169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkow.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni w Gorzkowie na rok - 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę lekkiego oleju opałowego w ilości 50 000 l. do kotłowni niżej wymienionych obiektów: 1. Świetlica Gminna w Gorzkowie ul Nadrzeczna 4 2. Szkoła Podstawowa w Gorzkowie ul Główna 9 3. Gimnazjum w Gorzkowie ul Partyzantów 83 Dostawy oleju opałowego będą realizowana w terminie od podpisania umowy do 31-12-2010 r. Jednorazowa ilość zamawianego oleju (łączna do tych kotłowni) będzie wynosić od 12 000 do 15 000 l.o parametrach: o parametrach: gęstość w 15 °C, max - 860 kg/m3 wartość opałowa min - 42,6 MJ/kg, temperatura zapłonu min - 56°C zawartość siarki max - 0,1 % Dostawa oleju opałowego będzie następować na zasadach określonych w umowie. Dostawy będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - dołączą dokumenty wg pkt 9)-1,2,3.SIWZ 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - złożą dokumenty wg pkt 9)-5,SIWZ 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie posiadają zaległości podatkowych i na ubezpieczenia społeczne, posiadają zdolność kredytową w wielkości wartości zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. - złożą oświadczenie, 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. - oferta z załącznikami wg wzorów, Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1 ( spełnia - nie spełnia ) w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopia potwierdzona notarialnie. 3. Koncesję, zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą Prawo energetyczne. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Opinia bankowa o posiadaniu zdolności kredytowej nie mniejszej od wartości składanej oferty,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Przedstawią wykaz przynajmniej 3 dostaw wielkości nie mniejszej od zamawianej zrealizowanych w 2009 roku wraz z referencjami, 7. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1). 8.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 2). 9.Zaparafowany wzór umowy (załącznik Nr 3). Wszystkie dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalność gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy) lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. a ponadto: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.1,2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gorzkow.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach