Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego do Gminy Gorzków w 2016 r.

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków, ul. Główna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6838156 , fax. 084 6838111
  • Data zamieszczenia: 2015-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    ul. Główna 9 9
    22-315 Gorzków, woj. lubelskie
    tel. 084 6838156, fax. 084 6838111
    REGON: 95037169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego do Gminy Gorzków w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych, następujących obiektów znajdujących się na terenie Gminy Gorzków: 1)Gimnazjum w Gorzkowie ul. Partyzantów 83, 22-315 Gorzków-Osada - ilość dostawy ok. 25 m3. 2)Szkoła Podstawowa w Gorzkowie, ul. Główna 7, 22-315 Gorzków-Osada - ilość dostawy ok. 25 m3 3)Centrum Społeczno-Kulturalne, ul. Nadrzeczna 4, 22-315 Gorzków-Osada - ilość dostawy ok. 16 m3. Dla kotłów zainstalowanych w w/w obiektach przewidziany został olej opałowy lekki o temperaturze zapłonu min. 56 ?C o niżej wymienionych parametrach lub lepszych: gęstość w temperaturze 15 ?C, maks. 860 kg/m3,wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg,lepkość kinematyczna w 20 ?C, maks. 6,00 mm 2/s, skład frakcyjny: do 250 ?C destyluje max 65% (V/V), do 350 ?C destyluje min. 85 % (V/V), temperatura płynięcia max. - 20 ?C, pozostałości po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3 % (m/m), zawartość siarki, max. 0,10% (m/m), zawartość wody, max 200 mg/kg, zawartość zanieczyszczeń stałych, max 24 mg/kg, pozostałość po spopieleniu, max 0,01 %, barwa czerwona Łączna ilość zamawianych dostaw oleju w 2016 r. wyniesie ok. 66 m3 i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ilość uzależniona jest zwłaszcza od warunków atmosferycznych w okresie zimowym i długości sezonu grzewczego. Podstawą rozliczenia będzie aktualna cena jednostkowa za 1 m3, pomniejszona lub zwiększona o upust/marżę Wykonawcy. Dostawa oleju realizowana będzie stosownie do potrzeb, każdorazowo na wniosek przekazany przez Zamawiającego w formie faksu, określający ilość dostawy - w terminie nie później niż trzy dni od dnia zgłoszenia wniosku. Jednorazowa ilość zamawianego oleju (łączna do trzech ww. kotłowni) będzie wynosić od 12 m3. do 15 m3. Olej opałowy dostarczany będzie transportem Wykonawcy do kotłowni poszczególnych odbiorców w dni robocze w godzinach pracy od 07.30 do 15.30. Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo - wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca autocysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia. Wyładunek cysterny wymaga pracy pompy oraz węża spustowego z końcówką podłączeniową do instalacji napełniania zbiorników. Przy każdej dostawie wymagane jest świadectwo jakości oleju opałowego potwierdzające zgodność z Polską Normą PN-C-96024:2011 Pomiar i ilość dostarczonego oleju opałowego odbywać się będzie legalizowanym licznikiem w temperaturze referencyjnej 15 ?C na cysternie dowożącej olej opałowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przy każdej dostawie oleju opałowego czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczone paliwo. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania przy dostawie tzw. próbki rozjemczej oleju, która oddana będzie do badania laboratoryjnego. Zamawiający może pobierać próbki paliwa przy dowolnej dostawie w obecności osoby reprezentującej Wykonawcę. Próbka paliwa będzie pobierana bezpośrednio z autocysterny przed lub w trakcie zlewania paliwa do magazynu odbiorcy w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Próbka będzie pobierana w ilości ok. 5 litrów. Pojemnik z próbką paliwa zostanie zabezpieczony plombami z odciskami upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół pobrania próbki w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Próbka paliwa zostanie wysłana przez Zamawiającego do laboratorium. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji wymienić reklamowane paliwo na zgodne z zamówieniem, w tej samej ilości, odpowiadającej, jakości i w tej samej cenie, co paliwo reklamowane. Ponadto musi również wymienić paliwo, które było w zbiorniku przed dolaniem reklamowanej dostawy ustalone w oparciu o stan magazynowy z dnia nalewu oraz zobowiązuje się do naprawienia szkody na własny koszt. Wykonawca pokryje powstałe szkody, jakie mogą wyniknąć w urządzeniach Zamawiającego wynikające z używania paliwa nieodpowiadającego wymaganiom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach