Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO W DOBIEGNIEWIE

Gmina Dobiegniew ogłasza przetarg

  • Adres: 66520 Dobiegniew, ul. Dembowskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 611 001 , fax. 957 611 041
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobiegniew
    ul. Dembowskiego 2
    66520 Dobiegniew, woj. lubuskie
    tel. 957 611 001, fax. 957 611 041
    REGON: 52874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO W DOBIEGNIEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Miejskiego w Dobiegniewie, przy ul. Obrońców Pokoju 24 wraz z ich montażem i rozmieszczeniem. Pod pojęciem „meble biurowe” Zamawiający rozumie asortyment wskazany w Załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych mebli biurowych została określona w załączniku nr 1a do SIWZ oraz Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa obejmuje meble biurowe w ilościach zgodnych z formularzem cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 6. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Karty katalogowe (zgodnie z zapisami pkt 3.11 SIWZ), b) Próbki i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności w OPZ (Załączniku nr 6 do SIWZ), c) Prezentacje (zgodnie z zapisem pkt. 3.14. SIWZ). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach