Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-454 Zielona Góra, Generała Władysława Sikorskiego 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. + 48 68 456 07 00 , fax. + 48 68 456 07 01
- Data zamieszczenia: 2022-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. + 48 68 456 07 00, fax. + 48 68 456 07 01
REGON: 001020884 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze i jednostek podległych w województwie lubuskim - postępowanie II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych foteli obrotowych oraz krzeseł ISO dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierają Załącznik nr 1.1 – 1.2 do SWZ.Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera także Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.część I - Fotele obrotowe - 247 szt., krzesła ISO-101 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych foteli obrotowych oraz krzeseł Iso dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierają Załącznik nr 1.1 – 1.2 do SWZ.Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera także Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.część II - Fotele obrotowe - 231 szt., krzesła ISO-70 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych foteli obrotowych oraz krzeseł Iso dla Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierają Załącznik nr 1.1 – 1.2 do SWZ.Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera także Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.część III - Fotele obrotowe - 106 szt., krzesła ISO-6 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.Zamawiający określa kwotę wadium w następującej wysokości dla poszczególnych części:1) Część 1 – 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);2) Część 2 – 2.700,00 złotych (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100);3) Część 3 – 1.100,00 złotych (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100);Szczegóły wniesienia wadium określa rozdział XXI SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Adaptacja poprzez zmianę sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na Gminną Bibliotekę Publiczną w miejscowości Dzietrzychowice, gmina Żagań – dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2021-03-02 - Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Dodano: 2020-12-31 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu – II postępowanie
Dodano: 2020-11-26 - Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu
Dodano: 2020-11-10 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-08-11 - Dostawy mebli i wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Górczyn”, Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-06-19 - Dostawa mebli biurowych tj. szaf aktowych, biurek z kontenerem mobilnym, foteli obrotowych do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze oraz jednostek podległych zlokalizowanych w województwie lubuskim
Dodano: 2019-11-21 - „ Przebudowa i remont budynku willowego Regionalnego Centrum Animacji Kultury – dostawa wyposażenia”.
Dodano: 2019-11-04 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku świetlicy wiejskiej w Kłodawie
Dodano: 2019-10-31