Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem

Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 65-186 Zielona Góra, Zamenhofa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
    Zamenhofa 1
    65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
    REGON: 001036632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuska-bip.ohp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem. Oferowane Meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające Meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP (atesty klasyfikacji ogniowej, atesty higieniczne (PZH) certyfikaty, potwierdzenia spełnienia norm itp.). Stoły dydaktyczne (ławki) winny posiadać zaokrąglone narożniki. 3.2 Zakres zamówienia obejmuje: zakup Mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego zgodnie z załączonymi rzutami pomieszczeń, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z załączonymi rzutami pomieszczeń a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia Mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie poprzedzony dokonaniem odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy i będzie polegał w szczególności na ustawieniu, powieszeniu lub wypoziomowaniu poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 8 000,00 zł. Numer rachunku bankowego do wpłaty wadium oraz inne formy jego wnoszenia zawiera SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach