Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Henryka Wieniawskiego w Żaganiu ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Pomorska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 772 785, , fax. 683 772 785
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Henryka Wieniawskiego w Żaganiu
    Pomorska 14
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 683 772 785, , fax. 683 772 785
    REGON: 28265900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.psmuza.zagan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – Żagań, ul. Żelazna 1 - transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji (wyprodukowanych nie wcześniejszej niż w 2019 roku) mebli. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, bez ograniczania ilości części, dla których Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca może składać ofertę w podziale na następujące części przedmiotu zamówienia: a) Część I – meble szkolno - biurowe, b) Część II – meble muzyczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Kod CPV: a) 39.13.00.00-2 Meble biurowe b) 39.14.13.00-5 Szafy c) 39.12.11.00-7 Biurka i stoły d) 39.11.20.00-0 Krzesła 4. Termin i sposób płatności – płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku (faktury).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (złożonej według wzoru zamieszczonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert n/w oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór w siwz), b) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór w siwz), c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 1.6, podpunkt a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy), d) Formularz cenowy (wzór w siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach