Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM NADLEŚNICTWA STRZELCE KRAJEŃSKIE

Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66500 Strzelce Krajeńskie, ul. Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7631060, 692473217 , fax. 0-95 7637350
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie
    ul. Gorzowska 17
    66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7631060, 692473217, fax. 0-95 7637350
    REGON: 21029645200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelcekrajenskie.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Skarbu Panstwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM NADLEŚNICTWA STRZELCE KRAJEŃSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zamawiającego wraz z ich montażem i rozmieszczeniem. Dostawa obejmuje meble biurowe w ilościach zgodnych z formularzem cenowym. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 39130000-2 – meble biurowe 39100000-3 – meble 39110000-6 – siedziska krzesła i produkty z nimi związane i ich części Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dołączonym do SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ), zwanym dalej OPZ. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej siedziby Nadleśnictwa Strzelce Krajeńskie, działka nr 293/15 obręb Brzoza gmina Strzelce Krajeńskie w celu zapoznania się z warunkami miejsca dostawy i prawidłowego przygotowania oferty. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo OPZ (Załącznik nr 6 do SIWZ) normy i parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w OPZ (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016r. nr 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP SA I Oddz. Strzelce Krajeńskie 42 1020 1954 0000 7702 0113 4881; z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa drogi Zwierzyn - Golczewice” S.270.1.8.2017 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13.4 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w ofercie. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji /poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach