Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze w okresie październik-grudzień 2020

Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, Potockiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 30 22 482 , fax. 52 30 32 482
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
    Potockiego 1a
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 30 22 482, fax. 52 30 32 482
    REGON: 36527313000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze w okresie październik-grudzień 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych- na potrzeby stołówek dla następujących jednostek: 1. Przedszkole Miejskie nr 1 im. Marii Konopnickiej w Żninie ul. Browarowa 16, 88–400 Żnin 2. Przedszkole Miejskie nr 2 im. Jana Brzechwy w Żninie ul. Kl. Janickiego 10, 88–400 Żnin 3. Szkoła Podstawowa nr 1 w Żninie im. Powstańców Wielkopolskich ul. Szkolna 4, 88–400 Żnin 4. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Śniadeckiego w Żninie ul. W. Pieniężnej 19, 88–400 Żnin 5. Szkoła Podstawowa nr 5 w Żninie ul. 1 Stycznia 17, 88–400 Żnin 6. Żłobek Gminny w Żninie ul. Jasna 5, 88–400 Żnin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków określonych w części 5 SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3A do SIWZ oraz Załączniku nr 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4 oraz 6 części 5 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (http://scuwznin.bip.gov.pl ) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach