Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych w Koninie, Ostrowie Wlkp., Pile i Rawiczu

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-972 Poznań, Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 920, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    Św. Marcin 46/50
    60-972 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 920, , fax. -
    REGON: 12513262003460
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych w Koninie, Ostrowie Wlkp., Pile i Rawiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego i składanki komputerowej do siedzib Zamawiającego tj. do OR KRUS Poznań oraz Placówek Terenowych KRUS w Koninie, Ostrowie Wlkp., Pile i Rawiczu. 2. Przedmiotem zamówienia w zakresie: a) Części 1 zamówienia – jest dostawa materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku A (cenniku) do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; b) Części 2 zamówienia - dostawa papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej wyszczególnione w załączniku B (cenniku) do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 3. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie. Zamawiający przewiduje około 2 dostawy do każdej z jednostek terenowych określonych w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Podane przez Zamawiającego w części 1 zamówienia znaki lub nazwy towarowe producenta artykułów biurowych mają charakter przykładowy i służą bliższemu określeniu wymagań jakościowych danego artykułu biurowego. 5. Zaoferowany przez Wykonawcę w zakresie części 1 i część 2 zamówienia przedmiot zamówienia musi spełniać parametry minimalne w opisane w załącznikach, o których mowa w pkt 2a i pkt 2b odpowiednio dla danej części zamówienia. 6. Wybrany Wykonawca w danej części zamówienia jest zobowiązany dostarczać przedmiot zamówienia na koszt własny do wskazanych siedzib Zamawiającego (w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń w jednostkach terenowych Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy), transzami, w terminie do 15 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. (Uwaga – 15 dni to maksymalny okres realizacji lub krótszy w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę). Realizacja zamówień odbywać się będzie w okresie podanym w pkt V SIWZ. 7. Określone w załącznikach, o których mowa w pkt 2a i pkt 2b, ilości zamawianego towaru zostały podane szacunkowo. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (jednak wartość całego zamówienia nie może przekroczyć wartości umownej) z zachowaniem cen jednostkowych. W przypadku zakupu mniejszej ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie jedynie za przedmiot zamówienia odebrany przez Zamawiającego, co nie będzie rodziło po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń o zapłatę całej kwoty wynagrodzenia według oszacowanej ilości. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 6 miesięcy lub dłuższy w zależności od złożonej oferty. 10. Zamawiający wymaga, aby dostawy odbywały się na warunkach i zasadach określonych w umowie. 11. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 12. Kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30190000-7 13. Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 14. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna zawierać następujące aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) wypełnione oświadczenie własne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ ( UWAGA - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.) c) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nieumocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych. 2.Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach