Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na biura wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kaliszu przy ul. Wrocławskiej 71A

Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (62)5985270 , fax. (62)5985274
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o.
    ul. Wrocławska 71A
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. (62)5985270, fax. (62)5985274
    REGON: 25068002400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswietlenie.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na biura wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kaliszu przy ul. Wrocławskiej 71A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na biura wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w zakresie zgodnym z dokumentacją określoną w pkt 3. Podstawowe informacje dotyczące zabudowy: 1) pow. zabudowy – projektowana – 665,00 m2  liczba kondygnacji – 2  pow. użytkowa – 1 140,60 m2  pow. całkowita – 1 292,00 m2  kubatura – 5 739,56 m3  dł. x szer. x wys. – 47,84 x 17,41 x 9,91 m 2) pow. utwardzona – projektowana – 976,80 m2  dojścia, opaska wokół budynku - 149,00 m2  opaska przy budynku ze spieku kwarcowego – 42,00 m2  schody i podesty – 48,50 m2  parkingi – 83,80 m2  płyta ażurowa 50% - 11,70 m2  dojazdy – 641,80 m2 3) pow. biologicznie czynna – 391,90 m2  zieleń niska – 380,20 m2  płyta ażurowa 50% - 11,70m2 2. Zakres prac do wykonania obejmuje m. in. następujące roboty budowlane oraz czynności, tj.: 1) roboty ogólnobudowlane, 2) roboty instalacyjne sanitarne, 3) roboty instalacyjne elektryczne 4) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej, 5) wykonanie tymczasowego przejścia na teren posesji wraz z zakupem i dostawą niezbędnych materiałów i wyrobów, 6) wykończenie pomieszczeń zgodnie z projektem wyposażenia wnętrz wraz z zakupem i dostawą niezbędnych materiałów i wyrobów, 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie Przedmiotu Umowy, 8) przekazanie Zamawiającemu wykonanego Przedmiotu Umowy. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przygotowania kompletu dokumentacji powykonawczej w ilości 2 (dwóch) egzemplarzy w formie wydruku, oraz w formie skanu oryginalnie zatwierdzonych dokumentów wraz z właściwymi podpisami kierownika budowy i pieczęciami w formacie *pdf i przekazania jej Zamawiającemu. Przekazanie kompletnej dokumentacji wymaganej przepisami prawa, w tym w szczególności:  atestów i świadectw jakościowych na wbudowane materiały, wyroby i urządzenia,  protokołów z wykonanych prób i pomiarów dotyczących wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń,  geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,  informacji o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki,  dokumentacji powykonawczej – projektu wykonawczego, w którym Wykonawca naniósł wszelkie zmiany które nastąpiły na etapie realizacji,  oświadczenia Wykonawcy o zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną i pozwoleniem na budowę, jest warunkiem dokonania odbioru końcowego. 3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji zawarty jest w załączonych do SIWZ dokumentach na które składają się: 1) projekt budowlany wielobranżowy, 2) projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży budowlano-konstrukcyjnej; 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży sanitarnej; 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży elektrycznej; 6) projekt wyposażenia wnętrz; 7) decyzje i uzgodnienia 8) uzgodnienie branżowe ENERGA -Operator SA dotyczące budowy budynku biurowego znak EOP-4MMD-000308-2019/PTO UWAGA: roboty ziemne mimo pozytywnego uzgodnienia Energa Operator SA należy prowadzić ze szczególną ostrożnością z uwagi na istniejąca infrastrukturę podziemną. W celu identyfikacji infrastruktury do SIWZ zostały załączone mapy sytuacyjne w wersji papierowej i elektronicznej. Powyższe opracowania składające się na opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w projekcie umowy dołączonej do SIWZ (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. części konstrukcyjno-budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 255 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100). 2. Formę wniesienia wadium Wykonawca wybiera spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Powinna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)”. 4. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego (Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o.) Santander Bank Polska SA 80 1910 1048 2410 0004 8956 0004 z dopiskiem „Wpłata wadium - nr sprawy: 09/PN/2020”. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna, oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy natomiast trwale wpiąć do oferty. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, chyba że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej – wtedy oświadczenie o takiej treści może zostać złożone wraz z ofertą. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do: a) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdz. XVIII SIWZ; b) przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10.000.000,00 zł, obejmującego cały okres realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się złożenie pisemnego zobowiązania do przedłużenia przedkładanej polisy nieobejmującej okresu realizacji przedmiotu umowy. – oryginał dokumentu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) podania, o ile są już znane, nazw albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu umowy. d) przekazania kosztorysu ofertowego (zalecana metoda kalkulacji uproszczonej) wraz z cenami jednostkowymi oraz stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, zestawienia M (materiałów) i S (sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi; Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy będzie wykorzystywany do: - rozliczania odbiorów częściowych robót i wystawiania na ich podstawie faktur częściowych, - obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. e) przekazania „Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót” na czas realizacji budowy, uwzględniającego wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych szczególnie w okresie jesienno-zimowym (tj. opadów deszczu, opadów śniegu, obniżonej temperatury powietrza atmosferycznego - uniemożliwiającej wykonywanie robót budowlanych w zakładanej technologii). Wykonawca przedstawi w tym harmonogramie (a) układ chronologiczny wykonania robót w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich odcinków robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, oraz (b) kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem poszczególnych odcinków (etapów) robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót oraz poszczególnych ich odcinków/etapów, a Zamawiającemu, poprzez działanie Inspektorów Nadzorów Inwestorskiego, umożliwiającą bieżącą weryfikację postępu robót. Po sporządzeniu przez Wykonawcę „Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót”, zostanie zweryfikowany przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, oraz zaakceptowany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. „Harmonogram rzeczowo-finansowy robót” będzie stanowił załącznik do Umowy. Harmonogram podlega aktualizacji w przypadku zaistnienia okoliczności określonych niniejszą umową. Brak przedłożenia ww. dokumentów (lit. a-e) w terminie 3 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego wezwania do ich złożenia stanowi podstawę do uznania, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach