Przetargi.pl
Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Krzywiń

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64-010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Krzywiń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Krzywiń. Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Krzywiń, w tym: odbiór odpadów z miejsca wskazanego na terenie gminy Krzywiń, załadunek, transport odpadów z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej, w tym: folii rolniczej, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag wraz z kosztami odzysku lub unieszkodliwiania oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji dostarczonych przez przekazujących opadów. Kody odpadów: 02 01 04 i 15 01 02 Do zadań Wykonawcy należy ostateczne określenie kodu odebranego przez siebie odpadu w ramach Zamówienia. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi to ok. 500,0 Mg, w tym: 1) Folii rolniczej 292,98 Mg; 2) Siatki do owijania balotów 87,16 Mg; 3) Sznurka do owijania balotów 19,98 Mg; 4) Opakowań po nawozach i typu Big-Bag 99,88 Mg. Przedmiot zamówienia objęty jest umową dotacji z NFOŚiGW. Szczegółowe uregulowania dotyczące konkursu na podstawie którego została zawarta umowa o dofinansowaniu przedmiotu zamówienia znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej: http://nfosigw.gov.pl/oferta-finansowania/srodki-krajowe/programy-priorytetowe/usuwanie-folii-rolniczych/ 2. Zamawiający zastrzega, że wielkość przedmiotu zamówienia i harmonogram odbioru i zagospodarowania odpadów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie, w związku z czym faktyczna wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznego zapotrzebowania. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktyczny zakres wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponieważ realizacja przedmiotu zamówienia jest objęta umową dotacji, zwiększenie przedmiotu zamówienia będzie możliwe wyłącznie w przypadku akceptacji tego faktu przez NFOŚiGW przy jednoczesnym zwiększeniu kwoty dotacji w wielkości odpowiadającej zwiększonej ilości zebranych odpadów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień CPV: 90500000–2 (Usługi związane z odpadami), 90510000–5 (Usuwanie i obróbka odpadów), 90512000–9 (Usługi transportu odpadów), 90514000–3 (Usługi recyklingu odpadów) 90513000–6 (Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne), Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowcę/ów do transportu odpadów, b) pracownika/ów biurowego/ych zajmujących się logistyką transportu i ewidencjonowaniem odpadów. 5. Wykonawca wskaże w Załączniku nr 8 do SIWZ ilość osób (pracowników), wraz z imionami i nazwiskami, które na podstawie umów o pracę będą wykonywały wskazane w punkcie 1 czynności na rzecz Zamawiającego faktycznie związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które odpowiadają w swym zakresie warunkom określonym w art., 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. W przypadku konieczności wymiany pracownika/ów, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o zaistniałej sytuacji bez zbędnej zwłoki. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2 lit. a) SIWZ, jeżeli posiada Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów na terenie Gminy Krzywiń, zgodnych z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach