Przetargi.pl
Zakup i dostawa ambulansu ratunkowego typu C wramach leasingu operacyjnego z opcja wykupu

Karetki Sztumskie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, Reja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (55) 640 62 01, 725 191 815 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karetki Sztumskie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Reja 12
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. (55) 640 62 01, 725 191 815, fax. -
    REGON: 382564732
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.karetki-sztumskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ambulansu ratunkowego typu C wramach leasingu operacyjnego z opcja wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa w ramach leasingu operacyjnego na okres 48 miesięcy jednego fabrycznie nowego / używanego ambulansu wyprodukowanego nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ogłoszenia postępowania z prawem opcji wykupu. Wykonawca dostarczy na własny koszt i własnym staraniem ambulans w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. do siedziby Zamawiającego Karetki Sztumskie ul. Reja 12 , 82-400 Sztum
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 • Szczegółowa Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2A, 2B do Formularza ofertowego. • Oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. • Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty . • Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp. • Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. • Wykonawca załącza do oferty projekt umowy leasingowej zawierający kluczowe postanowienia SIWZ w tym między innymi : - harmonogram rat leasingowych, - termin dostawy, - warunki gwarancji, - informację o karach umownych :  kara umowna za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy będzie naliczona w wysokości 0,1 % wartości przedmiotu umowy brutto za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia  kara umowna za opóźnienie w wykonaniu obowiązków gwarancyjnych i pogwarancyjnych w wysokości 0,1 % wartości przedmiotu umowy brutto za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia  przypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach