Przetargi.pl
Dostawa dwóch samochodów ciężarowych z zamontowaną śmieciarką w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Skarszewach Sp. z o.o.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Skarszewach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-250 Skarszewy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 734 150 271 , fax. 58 588 06 92
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Skarszewach
    ul. Gdańska 6
    83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
    tel. 734 150 271, fax. 58 588 06 92
    REGON: 19263158500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gpk.skarszewy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch samochodów ciężarowych z zamontowaną śmieciarką w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Skarszewach Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: 1) Wymagane warunki techniczne 1 samochodu: Podwozie:  rok produkcji 2008 lub młodszy,  liczba osi – 3 (napęd 6 x 2),  zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył, lub pneumatyczna przód i tył,  minimalna moc silnika: 210 KM,  posiadający aktualne badanie techniczne (termin kolejnego badania technicznego nie wcześniej niż 01.06.2021 r.) i legalizację tachografu,  przebieg nie większy niż 300 000,00 km,  norma emisji spalin Euro 5,  kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie kierowcy,  przystosowany do prawostronnej jazdy i dopuszczony do jazdy w Polsce,  samochód musi być sprawny technicznie i gotowy do pracy. Zabudowa:  prasa zgniotu śmieci 1:5,  pojemność skrzyni ładunkowej o poj. min. 16 m3 – max. 20 m3,  załadunek pojemników SM 110, SM 1100,  skrzynia ładunkowa jednokomorowa: konstrukcja stalowa w kształcie owalu, odporna na skręcania, ściany boczne, dach ora podłoga podłączone profilem narożnym, spawane spoina ciągłą, podłoga wykonana w kształcie zapewniającym optymalne gromadzenie odcieków, dno wyposażone w zbiornik na odcieki wraz z zaworem i wężem spustowym,  sterowanie prasą z tyłu pojazdu,  wysyp hydrauliczny,  oznakowanie środka transportu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1742). Część 2: 2) Wymagane warunki techniczne 2 samochodu: Podwozie:  rok produkcji 2008 lub młodszy,  liczba osi – 2 (napęd 4 x 2),  zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył, lub pneumatyczna przód i tył,  minimalna moc silnika: 210 KM,  posiadający aktualne badanie techniczne (termin kolejnego badania technicznego nie wcześniej niż 01.06.2021 r.) i legalizację tachografu,  przebieg nie większy niż 300 000,00 km,  norma emisji spalin Euro 5,  kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie kierowcy,  przystosowany do prawostronnej jazdy i dopuszczony do jazdy w Polsce,  samochód musi być sprawny technicznie i gotowy do pracy. Zabudowa:  prasa zgniotu śmieci 1:5,  pojemność skrzyni ładunkowej o poj. min. 14 m3 – max. 16 m3,  załadunek pojemników SM 110, SM 1100,  skrzynia ładunkowa dwukomorowa: konstrukcja stalowa w kształcie owalu, odporna na skręcania, ściany boczne, dach ora podłoga podłączone profilem narożnym, spawane spoina ciągłą, podłoga wykonana w kształcie zapewniającym optymalne gromadzenie odcieków, dno wyposażone w zbiornik na odcieki wraz z zaworem i wężem spustowym,  sterowanie prasą z tyłu pojazdu,  wysyp hydrauliczny,  oznakowanie środka transportu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1742). Pozostałe wymogi dla obu pojazdów (Część 1, Część 2): 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt i na własne ryzyko na adres Zamawiającego (plac manewrowy GPK Sp. z o.o., ul. Gdańska 6, Skarszewy), gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi urządzenia. 2) W trakcie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia:  instrukcję obsługi samochodu w języku polskim zawierającą w szczególności warunki magazynowania pojazdu i wyposażenia, informacje dotyczące właściwości i bezpieczeństwa, w szczególności dokładny opis urządzeń zabezpieczających, informacje o zakresie zastosowań, do których urządzenia są przeznaczone, wskazując jednocześnie na niedopuszczalne sposoby użytkowania,  informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji pojazdu,  inne dokumenty specjalistyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu dostawy, w tym procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu w przypadku awarii,  instrukcję obsługi zabudowy w języku polskim,  książkę serwisową i kartę gwarancyjną w języku polskim,  zestaw co najmniej 2 kpl. kluczyków uruchamiających centralny zamek oraz samochód,  kopię wyciągu ze świadectwa homologacji w języku polskim,  potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię karty pojazdu,  dowód rejestracyjny wraz z tablicami rejestracyjnymi (koszt Wykonawcy). 3) Podstawowe warunki leasingu operacyjnego (Część 1, Część 2):  czas trwania umowy (okres leasingu operacyjnego – 60 miesięcy) - ustala się wysokość rat leasingowych opartych na stałej stopie procentowej (okres odsetkowy o stałej stopie oprocentowania stanowi 60 miesięcy),  czynsz inicjalny, jako opłata wstępna – 10 % (zostanie przekazana przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty podpisania protokolarnego odbioru końcowego (tj. protokołu zdawczo – odbiorczego) przedmiotu umowy i otrzymaniu faktury,  59 równych rat – kapitał (począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy).  leasing operacyjny w walucie PLN,  wartość wykupu równa się wartości 1 % pojazdu, uiszczana wraz z ostatnią ratą leasingową,  ubezpieczenie samochodu przez okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowych ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez ubezpieczyciela ponosi Wykonawca,  umowa na dostawę pojazdu określonego w przedmiocie zamówienia wraz z dodatkowym osprzętem będzie zawierała postanowienia SIWZ, a w szczególności dotyczące warunków umowy,  oprocentowanie zmienne - część odsetkowa raty bieżącej ulegnie obniżeniu w przypadku spadku WIBOR 1M lub podwyższeniu w przypadku jego wzrostu. Wysokość opłat miesięcznych uzależniona jest od zmian stopy WIBOR 1M, kalkulacja oparta jest na wartości WIBOR 1M ( z dnia 22 września 2020 r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: Załącznik nr 5 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca bez osobnego wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach