Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Skarszewach ogłasza przetarg
- Adres: 83-250 Skarszewy, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 734 150 271 , fax. 58 588 06 92
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Skarszewach
ul. Gdańska 6
83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
tel. 734 150 271, fax. 58 588 06 92
REGON: 19263158500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gpk.skarszewy.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch samochodów ciężarowych z zamontowaną śmieciarką w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Skarszewach Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów ciężarowych z zamontowaną śmieciarką w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Skarszewach Sp. z o.o. z możliwością składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę poszczególnej części zamówienia lub dla obu części. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Część 1: 1) Wymagane warunki techniczne 1 samochodu: Podwozie: rok produkcji 2008 lub młodszy, liczba osi – 2 (napęd 4 x 2), zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył, minimalna moc silnika: 210 KM, posiadający aktualne badanie techniczne (termin kolejnego badania technicznego nie wcześniej niż 01.06.2021 r.) i legalizację tachografu, przebieg nie większy niż 250 000,00 km, norma emisji spalin Euro 5, kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie kierowcy, przystosowany do prawostronnej jazdy i dopuszczony do jazdy w Polsce, samochód musi być sprawny technicznie i gotowy do pracy. Zabudowa: prasa zgniotu śmieci 1:5, pojemność skrzyni ładunkowej o poj. min. 16 m3 – max. 18 m3, załadunek pojemników SM 110, SM 1100, skrzynia ładunkowa: konstrukcja stalowa w kształcie owalu, odporna na skręcania, ściany boczne, dach ora podłoga podłączone profilem narożnym, spawane spoina ciągłą, podłoga wykonana w kształcie zapewniającym optymalne gromadzenie odcieków, dno wyposażone w zbiornik na odcieki wraz z zaworem i wężem spustowym, sterowanie prasą z tyłu pojazdu, wysyp hydrauliczny, oznakowanie środka transportu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016r. poz. 1742). Część 2: 2) Wymagane warunki techniczne 2 samochodu: Podwozie: rok produkcji 2008 lub młodszy, liczba osi – 2 (napęd 4 x 2), zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył, minimalna moc silnika: 210 KM, posiadający aktualne badanie techniczne (termin kolejnego badania technicznego nie wcześniej niż 01.06.2021 r.) i legalizację tachografu, przebieg nie większy niż 250 000,00 km, norma emisji spalin Euro 5, kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie kierowcy, przystosowany do prawostronnej jazdy i dopuszczony do jazdy w Polsce, samochód musi być sprawny technicznie i gotowy do pracy. Zabudowa: prasa zgniotu śmieci 1:5, pojemność skrzyni ładunkowej o poj. min. 14 m3 – max. 16 m3, załadunek pojemników SM 110, SM 1100, skrzynia ładunkowa: konstrukcja stalowa w kształcie owalu, odporna na skręcania, ściany boczne, dach ora podłoga podłączone profilem narożnym, spawane spoina ciągłą, podłoga wykonana w kształcie zapewniającym optymalne gromadzenie odcieków, dno wyposażone w zbiornik na odcieki wraz z zaworem i wężem spustowym, sterowanie prasą z tyłu pojazdu, wysyp hydrauliczny, oznakowanie środka transportu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016r. poz. 1742). Pozostałe wymogi dla obu pojazdów (Część 1, Część 2): 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt i na własne ryzyko na adres Zamawiającego (plac manewrowy GPK Sp. z o.o., ul. Gdańska 6, Skarszewy), gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi urządzenia. 2) W trakcie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia: instrukcję obsługi samochodu w języku polskim zawierającą w szczególności warunki magazynowania pojazdu i wyposażenia, informacje dotyczące właściwości i bezpieczeństwa, w szczególności dokładny opis urządzeń zabezpieczających, informacje o zakresie zastosowań, do których urządzenia są przeznaczone, wskazując jednocześnie na niedopuszczalne sposoby użytkowania, informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji pojazdu, inne dokumenty specjalistyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu dostawy, w tym procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu w przypadku awarii, instrukcję obsługi zabudowy w języku polskim, książkę serwisową i kartę gwarancyjną w języku polskim, zestaw co najmniej 2 kpl. kluczyków uruchamiających centralny zamek oraz samochód, kopię wyciągu ze świadectwa homologacji w języku polskim, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię karty pojazdu, dowód rejestracyjny wraz z tablicami rejestracyjnymi (koszt Wykonawcy). 3) Podstawowe warunki leasingu operacyjnego (Część 1, Część 2): czas trwania umowy (okres leasingu operacyjnego – 60 miesięcy) - ustala się wysokość rat leasingowych opartych na stałej stopie procentowej (okres odsetkowy o stałej stopie oprocentowania stanowi 60 miesięcy), czynsz inicjalny, jako opłata wstępna – 10 % (zostanie przekazana przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty podpisania protokolarnego odbioru końcowego (tj. protokołu zdawczo – odbiorczego) przedmiotu umowy i otrzymaniu faktury, 59 równych rat – kapitał (począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy). leasing operacyjny w walucie PLN, wartość wykupu równa się wartości 1 % pojazdu, uiszczana wraz z ostatnią ratą leasingową, ubezpieczenie samochodu przez okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowych ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez ubezpieczyciela ponosi Wykonawca, umowa na dostawę pojazdu określonego w przedmiocie zamówienia wraz z dodatkowym osprzętem będzie zawierała postanowienia SIWZ, a w szczególności dotyczące warunków umowy, oprocentowanie zmienne - część odsetkowa raty bieżącej ulegnie obniżeniu w przypadku spadku WIBOR 1M lub podwyższeniu w przypadku jego wzrostu. Wysokość opłat miesięcznych uzależniona jest od zmian stopy WIBOR 1M, kalkulacja oparta jest na wartości WIBOR 1M ( z dnia 7 września 2020r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca bez osobnego wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do siwz)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dla „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów typu ciągnik rolniczy z pługiem do odśnieżania, z podziałem na części.
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa dla ABRUKO Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu dostawczego typu furgon.
Dodano: 2023-12-14 - Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego trzech używanych samochodów specjalnych
Dodano: 2023-04-19 - Dostawa dla „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu typu ciągnik rolniczy z pługiem do odśnieżania i posypywarką ciągnikową.
Dodano: 2022-11-06 - Leasing operacyjny z opcją wykupu pojazdu nietypowego typu ambulans
Dodano: 2021-10-08 - Zakup i dostawa ambulansu ratunkowego typu C wramach leasingu operacyjnego z opcja wykupu
Dodano: 2020-11-18 - Zakup i dostawa ambulansu ratunkowego typu C wramach leasingu operacyjnego z opcja wykupu
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa dwóch samochodów ciężarowych z zamontowaną śmieciarką w formie leasingu operacyjnego na potrzeby Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Skarszewach Sp. z o.o.
Dodano: 2020-09-22 - Dostawa dla „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu ciężarowego trzyosiowego typu śmieciarka.
Dodano: 2019-12-18 - „Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu z zabudową hakową dla Zespołu Zakładów Obsługi Miasta w Helu”.
Dodano: 2019-12-03