Gmina Kodrąb ogłasza przetarg
- Adres: 97-512 Kodrąb, ul. 22 Lipca 7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 6819317, 6819325 , fax. 44 6819317, 6819325
- Data zamieszczenia: 2015-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kodrąb
ul. 22 Lipca 7 7
97-512 Kodrąb, woj. łódzkie
tel. 44 6819317, 6819325, fax. 44 6819317, 6819325
REGON: 59064802000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kodrab.akcessnet.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY KODRĄB - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych Gminy Kodrąb. Postępowanie jest prowadzone w imieniu i na rzecz zamawiającego - Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb oraz jego jednostek organizacyjnych, którymi są : - Zespół Szkolno - Gimnazjalny, ul. Leśna 2, 97-512 Kodrąb, - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. 22 Lipca 25, 97-512 Kodrąb, - Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Kodrąb, ul. 22 Lipca 7, 97-512 Kodrąb. Zakres zamówienia obejmuje: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb własnych i jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy Kodrąb. Zamówienie dotyczy 88 punktów poboru energii - budynków, lokali administracyjnych i urządzeń komunalnych rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie zamówienia (24 miesiące) wynosi 1 220 000 kWh, w tym: - energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 765 184 kWh; - energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 269 620 kWh; - energia w strefie szczytowej dla grupy C12a: 40 626 kWh; - energia w strefie pozaszczytowej dla grupy C12a: 138 470 kWh; - energia w strefie dziennej dla grupy C12b: 4 026 kWh; - energia w strefie nocnej dla grupy C12b: 2 074 kWh. Razem 1 220 000 kWh. Na dzień ogłoszenia przetargu moc zapotrzebowana łącznie dla wszystkich podmiotów objętych zamówieniem wynosi 627 kW. Może się ona zmieniać w okresie realizacji zamówienia, lecz nie powinno wpłynąć to na realizację umowy, będącej skutkiem niniejszego postępowania. Dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy zakupowej i wszystkich punktów poboru energii jest to pierwsza zmiana dostawcy. Dla wszystkich punktów poboru warunki formalne dostaw energii regulują posiadane umowy kompleksowe. Umowy te zawarte są na czas nie określony, a okresy ich wypowiedzenia wynoszą 1 miesiąc za wyjątkiem 11 punktów poboru energii, wyróżnionych w Załączniku nr 1, dla których okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące. Wybrany w przetargu Wykonawca na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa dokona wszelkich czynności związanych z rozwiązaniem dotychczasowych umów kompleksowych oraz zawarciem osobnych umów na dostawę i przesył energii do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. Oznacza to, że wybrany Wykonawca jest zobligowany do wypełnienia i przedstawienia do podpisu wszelkich druków służących skutecznemu przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy, a więc wszelkie powinności wynikające z tej konieczności leżą po stronie Wykonawcy. Na dzień ogłoszenia postępowania poszczególne punkty poboru energii mają nadane jednolite numery PPE, a Zamawiający dysponuje kompletem numerów obecnie posiadanych umów o dostawę energii. Rozpoczęcie świadczenia dostaw będzie możliwe nie wcześniej, niż po skutecznym przeprowadzeniu procedur związanych ze zmianą dostawcy. Zakłada się, że wybrany w postępowaniu Wykonawca przystąpi niezwłocznie do czynności, mających na celu rozpoczęcie świadczenia dostaw w zakładanym w postępowaniu terminie. Działanie zostanie uznane za niezwłoczne, gdy w terminie 20 dni kalendarzowych od daty przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kserokopię pokwitowania złożenia u OSD wypowiedzenia kompletu dotychczasowych umów kompleksowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: pietnaście tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wniesione w formach zgodnych z ustawą prawo zamówień publicznych- więcej informacji w SIWZ. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kodrab.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Łask oraz podległych obiektów, infrastruktury i jednostek gminnych
Dodano: 2016-07-26 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ujazd na rok 2017
Dodano: 2016-07-06 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GRUPY ZAKUPOWEJ GMINY ŁOWICZ I GMINY NIEBORÓW
Dodano: 2016-07-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZDUNY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa oleju opałowego do kotłowni miejskiej w Zelowie
Dodano: 2016-06-20 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-06-14 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-05-24 - Zakup Energii Elektrycznej w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2018 r
Dodano: 2016-05-06