Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej czynnej - całodobowej do punktów poboru energii szczegółowo opisanych w załączniku nr 8 do SIWZ w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016 r. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi 1 408 366 kWh i jest jedynie przybliżoną ilością zapotrzebowania, która w trakcie wykonywania umowy, może ulec zmianie. Faktyczne zapotrzebowanie na energię elektryczną, czyli mniejsze lub większe, uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców/płatników. Ewentualna zmiana ilości zakupionej energii, w szczególności spowodowana zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE dla poszczególnych odbiorców/płatników, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE nie będą skutkować obciążeniem Zamawiającego ani odbiorców/płatników dodatkowymi kosztami. 3. Poszczególni odbiorcy/płatnicy uprawnieni są do zmiany ilości PPE tzn: zmniejszenia lub zwiększenia w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 8 do SIWZ. Podstawę dla zmiany ilości PPE stanowić będzie pisemne oświadczenie odbiorcy/płatnika złożone Wykonawcy. 4. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego odbiorców/płatników energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w punktach poboru według cen określonych w ofercie, które będą obowiązywały przez cały okres trwania zawartej umowy. 5. Zamawiający, Powiat Zgierski, w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych, płatności za zakup energii elektrycznej czynnej regulować będą oddzielnie - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, następujący odbiorcy/płatnicy do których przyporządkowane są punkty poboru energii (PPE). Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać odrębne faktury dla poszczególnych odbiorców/płatników wymienionych poniżej oraz dostarczać wystawione faktury do ich siedziby: 1) Powiat Zgierski ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz; 2) Zespół Szkół Licealno - Gimnazjalnych ul. Kościuszki 10, 95-015 Głowno; 3) Zespół Szkół Specjalnych w Głownie ul. Kopernika 26 A, 95 -015 Głowno; 4) Zespół Szkół Zawodowych w Ozorkowie ul. Słowackiego 2, 95-035 Ozorków; 5) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Zgierzu ul. 3 Maja 43, 95-100 Zgierz; 6) Zgierski Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Pl. Kilińskiego 8, 95-100 Zgierz; 7) Zespół Szkół Specjalnych w Ozorkowie ul. Kościuszki 27, 95-035 Ozorków; 8) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie ul. Traugutta 1, 95-035 Ozorków; 9) Zespół Szkół Nr 1 im. Jakuba Stefana Cezaka ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz; 10) Powiatowy Urząd Pracy ul. Barona 10, 95-100 Zgierz; 11) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozorkowie ul. Traugutta 1, 95-035 Ozorków; 12) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Zgierzu ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz; 13) Młodzieżowy Dom Kultury w Zgierzu ul. Długa 42, 95-100 Zgierz; 14) Szkoła Mistrzostwa Sportowego - LO im. Mikołaja Kopernika w Aleksandrowie Łódzkim ul. Marii Skłodowskiej - Curie 5, 95-070 Aleksandrów Łódzki; 15) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica ul. Łęczycka 1, 95-070 Aleksandrów Łódzki; 16) Zespół Szkół Specjalnych ul. Franciszkańska 147/16, 95-070 Aleksandrów Łódzki; 17) Zespół Szkół Nr 1 im. prof. Cebertowicza w Głownie ul. Kopernika 24/26, 95-015 Głowno; 18) Dom Pomocy Społecznej im Jana Pawła II w Głownie ul. Karasicka 51, 95-015 Głowno; 19) Dom Pomocy Społecznej w Ozorkowie ul. Mickiewicza 1, 95-035 Ozorków; 20) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz; 21) Dom Dziecka w Grotnikach Jedlicze A ul. Graniczna 1, 95-073 Grotniki - Jedlicze A; 22) Dom Dziecka w Dąbrówce ul. Cegielniana 1, Dąbrówka Strumiany, 95-100 Zgierz; 6. Okres rozliczeniowy za pobraną energię czynną tożsamy będzie z okresem rozliczeniowym stosowanym dla PPE odbiorcy/płatnika przez OSD. Dla pełnej czytelności wystawianych faktur okresy rozliczeniowe muszą pokrywać się z okresami odczytów dokonywanych przez OSD dla poszczególnych PPE. 7. W wyniku przeprowadzonego postępowania zawarta zostanie jedna umowa na sprzedaż/zakup energii elektrycznej z Powiatem Zgierskim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Umowy dystrybucji z lokalnym dystrybutorem energii elektrycznej OSD zostaną zawarte oddzielnie z poszczególnymi odbiorcami/płatnikami w oparciu o udzielone Pełnomocnictwa dla Wykonawcy. 8. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych przez poszczególnych odbiorców/płatników wymienionych w pkt 5 zgodnie z przyporządkowanymi PPE, a operatorem systemu dystrybucyjnego OSD. 9. Wykonawca zobowiązany będzie w oparciu o udzielone pełnomocnictwo do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego odbiorców/płatników umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Wykonawca zobowiązany będzie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy dla poszczególnych odbiorców/płatników. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających lub opóźniających zmianę sprzedawcy, Wykonawca będzie zobowiązany o poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałym fakcie na piśmie. 11. W przypadku braku ważnych umów dystrybucyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie w oparciu o udzielone pełnomocnictwa do złożenia w imieniu odbiorców/płatników wymienionych w pkt 5, wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz złożenia wymaganego przez OSD oświadczenia lub zawarcia umów. 12. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru w terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych. 13. Zamawiający informuje, że po raz pierwszy przeprowadza procedurę wyboru sprzedawcy energii elektrycznej w imieniu jednostek organizacyjnych. 14. Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia postępowania obowiązują umowy: 1) kompleksowe na czas nieokreślony zawarta z PGE Obrót S.A. na sprzedaż energii elektrycznej i dystrybucję z okresem wypowiedzenia 1 miesiąc oraz 3 miesiące; 2) dla jednego PPE umowa kompleksowa na czas określony do 31.12.2015 r. zawarta z PGE Obrót S.A. na sprzedaż energii elektrycznej i dystrybucję; 3) dla czerech PPE zawarte są umowy z PGE Obrót S.A. na sprzedaż energii czynnej na czas określony oraz z PGE Dystrybucja S.A. na dystrybucję energii elektrycznej. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz odbiorców/płatników, punktów poboru itp. zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia w formularzu ofertowym, że w przypadku wyboru jego oferty i podpisania umowy będzie posiadał zawartą umowę generalną OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego (odbiorców/płatników) za pośrednictwem lokalnej sieci dystrybucyjnej OSD przez okres od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 15. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 16. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 21. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Zakup energii elektrycznej 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach, nr konta bankowego: 16 9263 0000 0920 1389 2010 0004; 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz -pokój 205. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - w treści dokumentu Wykonawcy wspólnie składający ofertę muszą zostać wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 9. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin Płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach