Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, ul. Oleśnicka 4
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 40 248 , fax. 77 40 40 250
- Data zamieszczenia: 2012-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna
ul. Oleśnicka 4 4
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. 77 40 40 248, fax. 77 40 40 250
REGON: 16021646300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznamyslow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Namysłowskie Centrum Zdrowia SA.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawę i montaż windy zewnętrznej przyściennej do budynku głównego szpitala przy ul. Oleśnickiej 4 (budynek A). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż windy zewnętrznej przyściennej do budynku głównego szpitala przy ul. Oleśnickiej 4 (budynek A) zgodnie z wymaganiami zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, programem funkcjonalno-użytkowym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 42.41.61.00-6 (Windy). Przedmioty dodatkowe: 45.21.23.50-4 (Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej); 45.10.00.00-7 (Roboty budowlane); 45.10.00.00-8 (Przygotowanie terenu pod budowę); 45.11.13.00-1 (Roboty rozbiórkowe); 45.30.00.00-0 (Roboty w zakresie instalacji budowlanych); 45.41.00.00-4 (Tynkowanie); 45.26.25.22-6 (Roboty murarskie); 45.32.00.00-6 (Roboty izolacyjne); 45.45.00.00-6 (Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe); 45.44.21.00-8; (Roboty malarskie); 45.31.00.00-3 (Roboty w zakresie instalacji elektrycznych); 45.31.10.00-0 (Roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych); 45.21.51.40-0 (Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych); 45.31.31.00-5 (instalowanie wind), 71.22.00.00-6 (usługi projektowania architektonicznego). Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: obiektem oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. UWAGA! Obiekt objęty przedmiotem zamówienia jest zabytkowy. Na wykonany przedmiot zamówienia wymagane jest udzielenie 36 miesięcznej gwarancji. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznamyslow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DLG.39.557-2/16 Rozbudowa systemu kontroli dostępu do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Oddziału Dermatologii, Oddziału Pulmonologii oraz Szatni
Dodano: 2016-03-11 - DLG.39.557/16 Zadanie 1 - demontaż starego dźwigu hydraulicznego oraz dostawa i montaż dźwigu linowego z napędem elektrycznym Zadanie 2 - Rozbudowa systemu kontroli dostępu do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Oddziału Dermatologii oraz Oddziału Pulmonologii
Dodano: 2016-02-10 - Wymiana dźwigu w segmencie A budynku głównego szpitala
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 3 / II / 15
Dodano: 2015-02-22 - Wymiana dźwigu szpitalnego wraz demontażem starej windy
Dodano: 2015-01-27 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 14 / XII / 14
Dodano: 2014-12-23 - Dostawa wraz z montażem windy towarowo-osobowej w budynku Przedszkola w Korfantowie
Dodano: 2014-10-20 - Montaż windy dla osób niepełnosprawnych w ZSM Nr 1
Dodano: 2012-10-09 - Dostawa i montaż nowego dźwigu towarowo-osobowego na potrzeby Aresztu Śledczego w Opolu
Dodano: 2012-08-06 - Wymiana dźwigu osobowego do przewozu łóżek
Dodano: 2012-05-18