Przetargi.pl
Wymiana dźwigu szpitalnego wraz demontażem starej windy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. M. C. Skłodowskiej 16
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 45 11 280 , fax. 77 45 11 280
  • Data zamieszczenia: 2015-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. M. C. Skłodowskiej 16 16
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 45 11 280, fax. 77 45 11 280
    REGON: 00031766500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu szpitalnego wraz demontażem starej windy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowią : wymiana starej windy typu SGA z 1987r. - 1000 kg udźwigu, na nową windę typu szpitalnego, Przewiduje się konieczność wykonania następujących elementów m.in.: - demontaż istniejących urządzeń maszynowni zlokalizowanych w nadbudowie szybu nad stropem III piętra - demontażu kabiny i układu prowadzenia, elementów kotwiących prowadnice windy w ścianach murowanych, - montaż prowadnic, - wykonanie podkuć miejscowych dla poszerzenia otworów drzwiowych na wszystkich przystankach, - wykonanie podkuć dla obwodów instalacji zasilania elektrycznego, oświetlenia i sterowania dźwigu - montaż obwodów zasilania, oświetlenia i sterowania dźwigu, - miejscowe uzupełnianie tynków wewnętrznych, - malowanie dwukrotne ścian szybu farbami akrylowymi, - dostawa i montaż nowego dźwigu z napędem elektrycznych wraz z kompletem drzwi automatycznych - roboty wykończeniowe ścian z drzwiami windy na przedsionkach przystankowych - wymagana jest min. 48-miesięczna gwarancja, Wykonawca winien uwzględnić w wycenie przedmiotu zamówienia wszelkie koszty związane z: - kosztem kompletnego dźwigu, - dostawą na teren budowy, - rozładunkiem towaru - przygotowaniem kompletnej dokumentacji techniczno-odbiorowej, - kosztem min. 48-miesięcznej gwarancji, - szkoleniem wskazanych przez Zamawiającego pracowników - uczestnictwem w odbiorze przez UDT - udziałem w badaniach zgodności CE dopuszczających urządzenie do eksploatacji, - kosztem certyfikacji dźwigu przez UDT Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest oświadczyć na załączonych wzorach druków czy oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego. Wspólny słownik zamówień (CPV) Kod: 42.41.61.00-6 windy 45.31.31.00-5 instalowanie wind 45.40.00.00-1 roboty wykończeniowe 45.31.00.00-3 roboty instalacyjne elektryczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi dźwigu opisany jest w załączniku nr 2. 3. Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia. W tym celu do oferty można załączyć oświadczenie o jej dokonaniu, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wątpliwości, Wykonawca winien zwrócić się o ich wyjaśnienie w formie zapytania do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK I Oddział Głuchołazy nr rachunku: 98 1090 2167 0000 0005 6201 0449 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w Administracji SP ZOZ ZOZ w Głuchołazach przy ul. M. C. Skłodowskiej 16 w dziale Księgowości , natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1,z zastrzeżeniem art.4a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy c. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsze,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach