Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego do przewozu łóżek

116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 449 51 29 , fax. 77 449 60 51
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Wróblewskiego 46 46
    45-759 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 449 51 29, fax. 77 449 60 51
    REGON: 53156361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego do przewozu łóżek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę dźwigu osobowego do przewozu łóżek w istniejącym szybie w budynku 116 Szpitala Wojskowego w Opolu na fabrycznie nowy wraz z konserwacją w okresie gwarancji oraz całkowity demontaż i utylizację istniejącego dźwigu i jego elementów na własny koszt. Okres gwarancji na wykonane zadanie wynosi min. 36 miesięcy od daty ostatecznego(bezusterkowego) odbioru całego przedmiotu zamówienia. Zakres prac do wykonania: 1.Całkowity demontaż istniejącego dźwigu szpitalnego i jego elementów usytuowanych w szybie windowym, wywóz i utylizacja. 2.Wymiana instalacji elektrycznej zasilania dźwigu pomiędzy rozdzielnią usytuowaną w piwnicy szpitala a maszynownią dźwigu. 3.Wymiana instalacji i lamp oświetlenia szybu z możliwością włączenia oświetlenia szybu również z podszybia i dachu kabiny. 4.Wymiana tablicy siłowej i instalacji w maszynowni łącznie z wymianą oświetlenia maszynowni. 5.Wymiana kabli zwisowych w szybie. 6.Wymiana lin nośnych oraz zawiesia. 7.Wymiana ogranicznika. 8.Wymiana ramy kabinowej z chwytaczami poślizgowymi. 9.Wymiana przeciwwagi. 10.Wymiana prowadnic kabinowych oraz wsporników prowadnic kabinowych. 11.Wymiana prowadnic przeciwwagi oraz wsporników prowadnic przeciwwagi. 12.Wymiana zderzaków w podszybiu. 13.Uzupełnienie ubytków tynku, zamurowanie otworu po zdemontowanych drzwiach przelotowych w piwnicy, naprawa podszybia z wykonaniem nowej, szczelnej wanny metalowej, obrobienie drzwi szybowych, uzupełnienie wykładzin - pomalowanie ścian maszynowni oraz podłogi, uzupełnienie ubytków tynku szybu i pomalowanie ścian, dopasowanie koloru i pomalowanie ścian zewnętrznych 14.Montaż dźwigu w istniejącym szybie. 15.Podłączenie do instalacji elektrycznej. 16.Dokonanie oceny zgodności z normami przez jednostkę notyfikowaną. 17.Opracowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do złożenia w Urzędzie Dozoru technicznego celem zgłoszenia windy do odbioru i zgłoszenia w Urzędzie Dozoru Technicznego/Wojskowym Dozorze Technicznym. 18.Wykonawca musi udzielić autoryzacji producenta/wykonawcy dźwigu do konserwacji przez wybraną przez Zamawiającego firmę. 19.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. do dnia 5.06.2012 roku do godz. 10.00 na konto: 44124031031111000034867653 1.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) 2. Wadium zwracane będzie zgodnie z art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy. 3. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu należy dołączyć w taki sposób, by nie stanowił trwałej zawartości oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.116szpital.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach