Przetargi.pl
Montaż windy dla osób niepełnosprawnych w ZSM Nr 1

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż windy dla osób niepełnosprawnych w ZSM Nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: I. Fundament pod windę i ścianę oporową 1.Roboty rozbiórkowe - schody i posadzka 5,29 m3 - donice 1 kpl. 2.Roboty ziemne - wykopy 19,98 m3 - zasypanie 5,48 m3 3.Roboty betonowe , żelbetowe i murowe - fundamenty i ściany z bet. konstrukcyjnego 10,43 m3 - uzupełnienie schodów bet. keramzytowym 2,51 m3 - podkład pod posadzkę 0,85 m3 - uzupełnienie posadzek i okładzin lastrykowych 13,01 m2 - roboty murowe i wykończeniowe 5,78 m2 II. Portiernia 1.Roboty rozbiórkowe konstr. drewnianej 1 kpl. 2.Dostawa i montaż stolarki aluminiowej 1 kpl. wymiary wg zestawienia projektowego 3. Roboty murowe i wykończeniowe. III. Przejście przez strop - rozbiórka płyt stropowych i dachowych 1,14 m3 -montaż tymczasowej konstrukcji wsporczej oraz konstrukcji podparcia pod ścianki 1 kpl. - uzupełnienie ścianek z cegieł o grub. 1/2 ceg. , - uzupełnienie pokryć dachowych i obróbek blacharskich IV. Roboty na kondygnacjach 1. Demontaż okien 11,28 m2 2. Roboty rozbiórkowe ścian 1,01 m3 3. Wykonanie filarów międzyokiennych 1,77 m2 4. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej obudowy paneli bocznych wg. specyfikacji proj. 5 Obudowa konstrukcji płytami Aquapanel lub równoważnymi wg. dok. proj. 6. Roboty wykończeniowe. V. Dostawa i montaż dźwigu linowego 630 kg, Panoramic, przelotowy, konstrukcja stalowa obita szkłem bezpiecznym : 3 ściany zewnętrzne szklane, 4 ściany wewnętrzne szklane wg. specyfikacji zawartej w projekcie. VI Roboty elektryczne instalacji wewnętrznej. VII. Roboty instalacyjne kanalizacji wewnętrznych Szczegółowy zakres określony jest przez: -projekt architektoniczno-budowlany. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Pomocniczo do wyceny przekazuje się przedmiar robót. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a. Dostawę dźwigu wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu. b. Montaż urządzeń z wykonaniem otworów technologicznych. c. Wszystkie instalacje elektryczne windy. d. Sporządzenie dokumentacji do rejestracji dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej zatwierdzenie. e. Czynności związane z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji. f. Próby odbiorowe i rozruch urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji w tym UDT i zamawiającego. g. Rejestracja windy w UDT. h. Przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. i. Sporządzenie pełnej dokumentacji techniczno-odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej instalacji dźwigu i protokołów pomiarów ochronnych instalacji. j. Zapewnienie serwisu w okresie objętym gwarancją. k. Dźwig musi być wykonany i zainstalowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym dyrektywą unijną 2006/42/WE i zgodnie z normami zharmonizowanymi z tą dyrektywą i obowiązującymi innymi normami niezharmonizowanymi. i. Zaleca się, aby Wykonawca przed terminem złożenia oferty zapoznał się ze stanem aktualnym na miejscu montażu dźwigu i robót budowlanych. Ponadto Wykonawca zrealizuje: a)Wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i elektrycznej b)Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. c)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. d)Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy zgodnie z prawem budowlanym. e)Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. f)Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. g)Zapewnienie dojazdu do obiektu w czasie prowadzonych robót. h)Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. i)Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. j)Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP, IOŚ. k)Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. l)W przypadkach, gdy dokumentacja projektowa przewiduje konieczność wycinki drzew, (i posiada na to odpowiednią decyzję), to należy pociąć je na odcinki o dł. 120 cm i uformować w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy wg dokumentacji projektowej konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. m)Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. n)W przypadku prowadzenia robót na obiekcie czynnym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym szczególnie § 82 o treści: Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nie narażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności, oraz § 83 ust. 1 w brzmieniu: Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.). o)Demontaż i ponowny montaż obiektów znajdujących się na dachu. p)Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej. - tablica o wym. 150cm x 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji. - tablica o wym. 40cm x 30cm mocowana wewnątrz budynku po zakończeniu inwestycji. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: a).Projekt architektoniczno - budowlany b).Projekt wykonawczy c).Pomocniczo przedmiar robót d).Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach