Przetargi.pl
Zakup, dostawa oraz montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 210966680
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa oraz montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Zadanie podzielone jest na dwie części: Zadanie częściowe nr 1 - „Zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych gotowych (ogólnodostępnych)”. - Biurka - 27 szt., - Półka pod klawiaturę - 27 szt. - kontener - 27 szt. - Fotel biurowy obrotowy - 33 szt. - szafa metalowa - 3 szt. Zadanie częściowe nr 2 - „Wykonanie i montaż mebli biurowych robionych na wymiar”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż szaf przesuwnych do zabudowy w wybranych pomieszczeniach biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Zamówienie obejmuje szafy z półkami (do przechowywania dokumentacji aktowej, np. segregatory) oraz szafy z półkami i częścią ubraniową - wg wskazań Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań częściowych znajduje się w II części SIWZ. Do opisu przedmiotu zamówienia dołączone są dwa zdjęcia poglądowe (fotel obrotowy, szafa metalowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 4) W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacja z otwarcia ofert) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach