Przetargi.pl
Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego

SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, al. Zwycięstwa 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU
    al. Zwycięstwa 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    REGON: 731647550
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych (wyposażenie) na jednej sali rozpraw ( sala nr IV) w Sądzie Okręgowym w Sieradzu, Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 6.1. - 6.3. oraz 7 do SWZ.Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na trzech salach rozpraw (sala nr III, V, VII) (modernizacja) w Sądzie Rejonowym w Łasku, ul. Kolejowa 12, 98-100 Łask wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Systemu. Wykonawca zobowiązuje się do demontażu elementów dotychczasowego systemu na salach rozpraw wskazanych w zdaniu poprzednim. Zamawiający wymaga wymiany okablowania wszędzie tam, gdzie jest to konieczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 6.1. - 6.3. oraz 7 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:a) 100 000,00 zł dla części nr 1b) 300 000,00 zł dla części nr 2W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca musi dysponować ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż suma kwot wskazanych dla tych części zamówienia, na które składa ofertę.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje przez okres min. 3 miesięcy:a. dla części nr 1 : co najmniej 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż100 000 zł brutto każda w zakresie dostawy i wdrożenia systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na minimum 1 sali rozpraw. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wartość już wykonanych dostaw nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto każda.b. dla części nr 2: co najmniej 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż100 000 zł brutto każda w zakresie dostawy i wdrożenia systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na minimum 1 sali rozpraw. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wartość już wykonanych dostaw nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto każda.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, zamawiający dopuszcza wskazanie przez wykonawcę tych samych wykonanych dostaw dla różnych części zamówienia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniuUWAGA! Jedna dostawa to jedna umowa, w ramach której wykonano lub nadal są wykonywane dostawy odpowiadające postawionemu warunkowi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach