Przetargi.pl
Demontaż systemu zakupionego w 2011 roku oraz dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt na czterech salach rozpraw.

Sąd Apelacyjny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-136 Łódź, G. Narutowicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 68 50 662 , fax. 42 209 11 71
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Łodzi
    G. Narutowicza 64
    90-136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 68 50 662, fax. 42 209 11 71
    REGON: 00431357500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż systemu zakupionego w 2011 roku oraz dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt na czterech salach rozpraw.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest demontaż systemu zakupionego w 2011 roku oraz dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt na czterech salach rozpraw zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. 1. Zakres prac obejmuje: 1) Demontaż i przekazanie Zamawiającemu zdemontowanego sprzętu; 2) Dostawę i montaż sprzętu wraz z wdrożeniem systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury); 3) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac; 4) przekazanie dokumentacji technicznej; 5) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu. 2. Usługa wsparcia technicznego i serwis Systemu. 1) W ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu na warunkach opisanych w zał. nr 1 do umowy. 2) Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu obejmuje w szczególności: a. zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania Systemu w lokalizacji Zamawiającego; b. usuwanie wszelkich wad, błędów, awarii i uszkodzeń Systemu oraz ich skutków w lokalizacji Zamawiającego; c. udzielanie konsultacji oraz pomocy technicznej dla Systemu, świadczonych na rzecz Zamawiającego; d. realizację modyfikacji oprogramowania Systemu na zlecenie Ministerstwa Sprawiedliwości; e. uaktualnianie środowiska Systemu, tzn. aktualizacji oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Systemu zgodnie z ogłaszanymi poprawkami producentów oprogramowania i urządzeń (sterowniki, systemy operacyjne, bazy danych); f. oraz pozostałe czynności określone w zał. nr 1 do umowy. Szczegułowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach