Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na trzech salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Sieradzu wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Systemu

Sąd Okręgowy w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Aleja Zwycięstwa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 266 675 , fax. 438 271 014
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Sieradzu
    Aleja Zwycięstwa 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 438 266 675, fax. 438 271 014
    REGON: 73164755000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sieradz.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na trzech salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Sieradzu wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na trzech salach rozpraw (VI, XII, XIII) w Sądzie Okręgowym w Sieradzu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również demontaż i przekazanie Zamawiającemu obecnie zamontowanych systemów w salach wskazanych w pkt. III. 1 SIWZ (systemy zamontowane w 2011 roku). 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla dostarczonego i wdrożonego systemu przez okres minimum 36 miesięcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w załącznikach od nr 5.1. do 5.5. do SIWZ (załączniki do wzoru umowy) . 5. Wykonawca oświadcza, że wszelkie rozwiązania dedykowane dla potrzeb realizacji umowy, w tym Modyfikacje i oprogramowanie będące wynikiem realizacji interfejsów programistycznych umożliwiających podłączenie Centralnej Jednostki Rejestrującej do Oprogramowania ReCourt, oraz wszelka Dokumentacja (w tym materiały szkoleniowe), stworzone w wyniku zobowiązań wynikających z umowy, stanowić będą utwory w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1231), zwane dalej „Utworami”. 6. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, majątkowe prawa autorskie do Utworów, na zasadach określonych w § 13 wzoru umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie własne z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; Oświadczenie własne musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie własne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z tych wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 5. Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy); 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na na portalu SMART PZP informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach