Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
- Data zamieszczenia: 2019-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
Plac 3 Maja 29
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
REGON: 11019791900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia stołówek szkolnych w ramach zadań realizowanych przez Miasto Krasnystaw w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia stołówek szkolnych w ramach zadań „Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części: Część I: Dostawa wyposażenia stołówki szkolnej w ramach zadania „Modernizacja stołówki w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Krasnymstawie” Część II: Dostawa wyposażenia stołówki szkolnej w ramach zadania „Modernizacja stołówki w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II w Krasnymstawie” Część III: Dostawa mebli wykonywanych na wymiar na potrzeby stołówki szkolnej w ramach zadania „Modernizacja stołówki w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II w Krasnymstawie” Część IV: Dostawa wyposażenia stołówki szkolnej w ramach zadania „Modernizacja stołówki w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 im. Orląt Lwowskich w Krasnymstawie”. Część V: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej wykonywanych na wymiar na potrzeby stołówki szkolnej w ramach zadania „Modernizacja stołówki w Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 im. Orląt Lwowskich w Krasnymstawie” 2. Zakres zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w załączniku Opis przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 4. Wyposażenie, jeżeli stanowi materiały i wyroby przeznaczone do kontaktu z żywnością, musi odpowiadać wymaganiom ogólnym określonym w art. 3 rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004, str. 4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18.07.2009, str. 14) oraz: 1) posiadać deklarację CE, 2) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, 3) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim, 4) posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata. 5. Wyposażenie, jeżeli nie stanowi materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, musi spełniać wymagania, o których mowa w pkt. 2-4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem cenowym – załącznik nr 8 do siwz – w zakresie części, na którą składana jest oferta. b) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. c) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA SYSTEMU OBSŁUGI PŁYWALNI W AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa mebli w ramach projektu „Dostępna szkoła”
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa mebli do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa mebli do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2022-12-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych i gabinetowych w budynku Prokuratury Regionalnej w Lublinie
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa drobnych akcesoriów w ramach wyposażenia budynku Centrum Aktywności i Integracji Społecznej w Strzakłach oraz świetlic wiejskich
Dodano: 2022-10-07 - Dostawa wyposażenia pracowni hotelarskiej zlokalizowanej przy Zespole Szkół im. Adama Naruszewicza w Janowie Podlaskim
Dodano: 2021-04-29 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury obszaru zdegradowanego poprzez budowę budynku pełniącego funkcje społeczne w Gminie Izbica"
Dodano: 2021-03-25 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BUDYNKU LOKALNEGO CENTRUM ANIMACJI SPOŁECZNEJ ORAZ BUDYNKU MAGAZYNOWEGO - HANGARU NA SPRZĘT WODNY W ŁUKOWIE
Dodano: 2021-03-16 - Dostawa wyposażenia do mieszkania chronionego w Ciotuszy Starej w projekcie pn. „Przebudowa budynku szkoły w Ciotuszy Starej na mieszkanie chronione”
Dodano: 2021-02-17