Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg
- Adres: 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 667 17 04, 667 17 05 , fax. 022 667 17 33
- Data zamieszczenia: 2013-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5 3, 5
01-748 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 667 17 04, 667 17 05, fax. 022 667 17 33
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ubezpieczenia społeczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż systemu depozytorów kluczy w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż systemu 17 depozytorów wraz z oprogramowaniem, do przechowywania, identyfikacji i automatycznego wydawania kluczy w Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie wraz z przeprowadzeniem szkolenia i wykonaniem dokumentacji projektowej - zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ, w tym: 1. Dostawa 17 fabrycznie nowych *, bez śladów wcześniejszego eksploatowania, depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem do zarządzania kluczami; 2. Depozytory kluczy będą miały budowę panelową z zamontowanymi gniazdami do deponowania kluczy kodowanych, zwanych brelokami; 3. Ilość gniazd na breloki w poszczególnych depozytorach, zgodnie z tabelą nr 1 wraz z możliwością rozbudowy o min. 10 gniazd, wykorzystując istniejącą szafę; 4. Dostarczenie 650 szt. kluczy kodowych (breloków), w tym: a) 630 szt. breloków wraz z depozytorami, b) 20 szt. breloków zapasowych; 5. Montaż depozytorów kluczy, w tym wykonanie instalacji elektrycznej, zasilającej oraz LAN; 6. Konfiguracja zainstalowanego oprogramowania w depozytorach kluczy. 7. Konfiguracja stanowiska do programowania/edytowania kluczy na terminalu wskazanym przez Zamawiającego; 8. Niezwłocznie po zakończeniu instalacji systemu depozytorów przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego - 6 osób obsługujących system; 9. Wykonywanie w okresie gwarancji konserwacji depozytorów, usuwanie awarii systemu oraz bezpłatna aktualizacja (upgrade) oprogramowania; 10. Wykonanie dokumentacji projektu wykonawczego oraz dokumentacji powykonawczej * Przez produkt fabrycznie nowy należy rozumieć produkt wytworzony przez producenta z fabrycznie nowych elementów, bez śladów poprzedniego użytkowania i uszkodzenia. Przez produkt fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego lub wykonanego z zastosowaniem jakichkolwiek elementów używanych. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 30 dni od daty podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 519000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 600,00 zł (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie monitorowania pracy instalacji tryskaczowej zamontowanej na stacji Metra Warszawskiego A15 - Ratusz Arsenał - EH.1020.2015
Dodano: 2015-09-07 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu, na który składają się bramki dostępowe, kamery nadzoru ruchu osobowego oraz zintegrowany z bramkami system sygnalizacji pożaru w południowym skrzydle na poziomie -1 (piwnicy) w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2014-08-22 - Wykonanie systemu zabezpieczającego przed bezprawną ingerencją w torach dostawczych na stacjach A1, A7, A11, A18.
Dodano: 2014-08-22 - Zakup systemu elektronicznego zabezpieczenia kluczy do pomieszczeń w siedzibie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Dodano: 2014-04-14 - Budowa infrastruktury technicznej wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem sprzętu i oprogramowania w celu realizacji zadania: Budowa stanowisk do badania procesów cieplnych w budynkach zasilanych ze scentralizowanych źródeł ciepła.
Dodano: 2014-03-12 - Budowa infrastruktury technicznej wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem sprzętu i oprogramowania w celu realizacji zadania: Budowa stanowisk do badania procesów cieplnych w budynkach zasilanych ze scentralizowanych źródeł ciepła.
Dodano: 2014-01-23 - Najem zaprojektowanego, wybudowanego, zainstalowanego i uruchomionego systemu monitoringu wizyjnego miasta Płocka składającego się z 9 punktów kamerowych.
Dodano: 2013-12-10 - Realizacja kompleksowych usług w zakresie uzupełnienia i optymalizacji systemów sygnalizacji pożaru oraz systemu kontroli dostępu w obiektach światowego centrum słuchu w Kajetanach
Dodano: 2013-05-07 - Realizacja kompleksowych usług w zakresie uzupełnienia i optymalizacji systemów sygnalizacji pożaru oraz systemu kontroli dostępu w obiektach światowego centrum słuchu w Kajetanach
Dodano: 2013-04-22 - Dostawa i montaż systemu monitorowania serwerowni w siedzibach GITD i Delegaturach
Dodano: 2012-11-23