Gmina Wińsko ogłasza przetarg
- Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 380 42 00, , fax. 713 898 366
- Data zamieszczenia: 2019-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
Plac Wolności 2
56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
tel. 71 380 42 00, , fax. 713 898 366
REGON: 93193496300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.winsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko: Zespołu Szkół Publicznych w Wińsku, Szkoły Podstawowej w Krzelowie, Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie oraz Szkoły Podstawowej w Głębowicach wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania oraz doprowadzania ucznia do szkoły (rano i powrót)”; - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2) Przewozy będą odbywały się według szczegółowych rozkładów jazdy dla trasy przejazdu nr: I, II, III, IV, V, VI, VII stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ; 3) Orientacyjna łączna ilość planowanych kilometrów w celu realizacji trzech części zamówienia w terminie od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. dla poszczególnych tras wynosi: CZĘŚĆ NR 1: a) trasa nr I – 10 830 km, b) trasa nr II – 18 240 km, c) trasa nr III - 3 990 km, d) trasa nr IV – 13 680 km, e) trasa nr V – 7 410 km, CZĘŚĆ NR 2 f) trasa nr VI – 4 560 km CZĘŚĆ NR 3 g) trasa nr VII – 25 650 km. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany godzin przewozów uczniów, zachowując jednocześnie niezmienne stawki za 1 bilet miesięczny wskazane w §2 umowy dla poszczególnych tras przejazdu. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana, zatem zmiana taka wchodzi w życie od następnego miesiąca; 5) Czas przejazdu ucznia do placówki oraz czas powrotu do miejsca zamieszkania nie może przekroczyć 1 godziny. W przypadku przekroczenia tego czasu wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego. 6) Ceny jednostkowe za 1 bilet miesięczny na poszczególnych trasach, które zostaną podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będą obowiązywały w niezmiennej stawce do końca obowiązującej umowy; 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany ilości przewożonych uczniów. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana, zatem zmiana taka wchodzi w życie od następnego miesiąca; 8) Zmiana ilości przewożonych uczniów na danej trasie nie może zmniejszyć się o wartość większą niż 10% od liczby osób wskazanych w ust. 17 i załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zmiany tej wartości o więcej niż 10% Zamawiający poniesie koszty wynikające z różnicy niezakupionych biletów do ilości deklarowanych uczniów pomniejszone o ilość biletów wynikających z dziesięcioprocentowej możliwości zmiany przewożonych uczniów; 9) Wymagane jest dostosowanie do zamówienia odpowiedniej ilości autobusów w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych; 10) Przewóz uczniów powinien odbywać się autobusami spełniającymi przewidziane przepisami prawa wymagania dotyczące przewozu dzieci oraz oznakowanymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.); 11) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojeżdżającym uczniom miejsca siedzące; 12) Zamawiający najpóźniej do 20 dnia każdego miesiąca przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów miesięcznych na następny miesiąc; 13) Wykonawca zobowiązuje się na podstawie sprzedanych biletów do wykonania usługi przewozu uczniów na uzgodnionych trasach oraz zgodnie z rozkładem jazdy autobusów, z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny odpowiadających temu rodzajowi transportu; 14) Osoby sprawujące opiekę nad uczniami w czasie dowozu zatrudni Wykonawca. 15) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dn. 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności kierowania autobusem w trakcie realizacji zamówienia. 16) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 15) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 17) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 15) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochroną danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełni/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz na podstawie licencji na przewóz osób
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ddowóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy Małej
Dodano: 2024-01-09 - Usługa transportu produktów leczniczych, wyrobów medycznych, pozostałego asortymentu z Apteki Szpitalnej oraz asortymentu z magazynów i innych transportów wynikających z działalności Zamawiającego
Dodano: 2023-12-20 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Piechowice do placówek oświatowych
Dodano: 2023-08-30 - Usługa przewozu uczniów niepełnosprawnych mieszkających na terenie Gminy Oleśnica do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy w okresie od 1 marca do 22 czerwca 2023 roku.
Dodano: 2023-03-15 - Organizację transportu tymczasowego w okresie zimowym na trasie Duszniki-Zdrój - Zieleniec Sport Arena w latach 2023-2025 pn. SKIBUS
Dodano: 2023-03-05 - Organizację transportu tymczasowego w okresie zimowym na trasie Duszniki-Zdrój - Zieleniec Sport Arena w latach 2023-2025 pn. SKIBUS
Dodano: 2023-02-07 - Organizacja transportu tymczasowego w okresie zimowym na trasie Duszniki-Zdrój - Zieleniec Sport Arena w latach 2023-2025 pn. SKIBUS ”
Dodano: 2023-02-06 - Usługa przewozu uczniów niepełnosprawnych mieszkających na terenie Gminy Oleśnica do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy.
Dodano: 2023-02-04 - Organizacja transportu tymczasowego w okresie zimowym na trasie Duszniki-Zdrój - Zieleniec Sport Arena w latach 2023-2025 pn. SKIBUS ”
Dodano: 2023-01-25 - Organizacja transportu tymczasowego w okresie zimowym na trasie Duszniki-Zdrój - Zieleniec Sport Arena w latach 2023-2025 pn. skibus
Dodano: 2023-01-24