Przetargi.pl
Zakup benzyny bezołowiowej.

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Obrońców Pokoju 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619502; 431 , fax. 075 7619217
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy
    ul. Obrońców Pokoju 2a 2a
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619502; 431, fax. 075 7619217
    REGON: 23092928400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup benzyny bezołowiowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej na stacjach paliw Wykonawcy w ilości 3.000 litrów z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia +/- 10 %; 2. Dostawa paliw odbywać się będzie w stacjach paliw Wykonawcy w promieniu do 10 km od siedziby Zamawiającego; 3. Wydawanie paliw odbywać się będzie w systemie bezgotówkowym na podstawie kart elektronicznych, od dnia 1.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r.; 4. Wykonawca wyda karty, które będą służyły tylko do zakupu paliw; 5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania miesięcznych zestawień wydanego paliwa, osobno dla każdej karty; zestawienie pobranego paliwa powinno zawierać datę wydania paliwa, ilość pobranego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu lub rodzaj sprzętu; 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19.10.2005 r. ( Dz. U. Nr 216, poz. 1825 ze zm. ) oraz PN EN 228; 7. Zamawiający zastrzega sobie, że rozliczenie za dostarczone paliwo odbywać się będzie na podstawie wystawionych faktur VAT za dany miesiąc z terminem płatności 14 dni; Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza rozliczania w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, tj. : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać: a) warunek określony w pkt.1.1), 1.4)- spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt.1. 2),1 3) - spełnią łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru (albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. Wystawiony z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi, udzielona przez Urząd Regulacji Energetyki; 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5. Parafowany projekt umowy; 6. Wszystkie dokumenty powinny być wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kserokopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kserokopie dokumentu są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach