Powiat Lwówecki ogłasza przetarg
- Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Wojska Polskiego 25A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7823650, 7823652 , fax. 075 7823651
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lwówecki
ul. Wojska Polskiego 25A 25A
59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 075 7823650, 7823652, fax. 075 7823651
REGON: 23082160600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlwowecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przyjazny mieszkańcom @-Powiat. Informatyzacja starostwa celem wdrożenia nowoczesnych usług Projekt współfinansowany w ramach RPO WD 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: - zakup infrastruktury sprzętowej ; - zakup oprogramowania; - montaż sieci wewnętrznej; - szkolenie personelu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10000 złotych w formach określonych w SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełninia warunków udziału dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp na druku stanowiącym załącznik do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał: a) co najmniej 1 sieć strukturalną wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł, potwierdzonej referencjami, b) co najmniej 3 wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów w jednostkach administracji publicznej, potwierdzonych referencjami. 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6) dowód potwierdzający wniesienie wadium. 7) Wypełniony opis techniczny przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik do Formularza oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatlwowecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego do Izby Celnej we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-27 - Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa, montaż, podłączenie, uruchomienie i konfiguracja nowego serwera i nowych stacji roboczych do obliczeń równoległych oraz dostawa nowego projektora multimedialnego i drukarki - 2 pakiety
Dodano: 2013-11-29 - Sprzedaż wraz z dostawą komputerów typu All In One do Izby Celnej we Wrocławiu
Dodano: 2013-08-19 - Dostawa serwera obliczeniowego
Dodano: 2013-01-25 - DOSTAWA I MONTAŻ SERWERÓW OBLICZENIOWYCH, KOMPUTERÓW WYSOKOWYDAJNYCH, KOMPUTERÓW OSOBISTYCH, LAPTOPÓW, MONITORÓW, DRUKAREK ORAZ DOSTAWA OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO.
Dodano: 2012-10-30 - Dostawa i uruchomienie komputera o wysokiej mocy obliczeniowej.
Dodano: 2012-10-23 - Dostawa i zainstalowanie w środowisku technicznym Zamawiającego, stacji roboczych, urządzeń telekomunikacyjnych i biurowych wraz z licencjami oprogramowania systemowego i biurowego
Dodano: 2012-07-09 - na dostawę Komputerów, monitorów, drukarek i skanera na potrzeby Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
Dodano: 2011-12-13 - na dostawę Komputerów, monitorów, drukarek i skanera na potrzeby Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
Dodano: 2011-11-29