Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-026 Lublin, ul. Chopina 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5317612, 5317621
- Data zamieszczenia: 2013-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie
ul. Chopina 6 6
20-026 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5317612, 5317621
REGON: 00000222300105 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup 70 szt. foteli obrotowych z podłokietnikami z dostarczeniem do NBP O/O w Lublinie oraz montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup 70 szt. foteli obrotowych z podłokietnikami z dostarczeniem do NBP OO w Lublinie oraz montażem. 1. Fotele obrotowe muszą spełniać wymagania: 1) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275, z późn. zm.). 2) rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 01 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (tj. Dz. U. z 1998 r. nr 148 poz. 973, z późn. zm.). 3) PN-EN 1335: 1: 2004 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy. Część 1: Wymiary. Oznaczenia wymiarów. 4) PN-EN 1335-2: 2002 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy. Wymagania bezpieczeństwa. 5) PN-EN 1021-1: 2007 Ocena zapalności mebli tapicerowanych. Część 1: Źródło zapłonu: tlący się papieros. 6) PN-EN 1021-1: 2007 Ocena zapalności mebli tapicerowanych. Część 2: Źródło zapłonu: równoważnik płomienia zapałki. 2. Wymagane atesty, certyfikaty lub inne dokumenty wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości winny potwierdzać, że fotele obrotowe wykonane są z atestowanych materiałów w niżej wymienionym zakresie: 1) wytrzymałości i trwałości, 2) trudnopalności - do pianki siedziska i tkaniny obiciowej odpowiadającej tkaninie Aquarius A-21, 3) ścieralności dla tkaniny obiciowej odpowiadającej tkaninie Aquarius A-21. 3. Opis fotela obrotowego z podłokietnikami odpowiadający standardowi fotela typu RAYA 23 SL z podłokietnikami P49 PP producenta PROFIm lub równoważnego: 1) podstawa 5-ramienna, metalowa, malowana proszkowo w kolorze czarnym lub chromowana zaopatrzona w kółka jezdne twarde + (do powierzchni miękkich, typu wykładzina dywanowa), 2) możliwość płynnej regulacji wysokości siedziska, 3) mechanizm SYNCHRO SL, 4) siedzisko i oparcie wyprofilowane odpowiednio do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego nóg, 5) siedzisko wykonane ze sklejki drzewa liściastego, wyściełane integralną pianką poliuretanową, wykonaną w technologii wtryskowej, tapicerowane tkaniną w kolorze zielonym, 6) oparcie wykonane, jako rama z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym z regulacją - możliwość dopasowania do wzrostu użytkownika, tapicerowane z przodu i z tyłu, 7) podłokietniki regulowane z nakładką polipropylenową góra - dół, nakładka przód - tył możliwość dopasowania do wzrostu użytkownika, 8) tkanina siedziska i oparcia: a) min. 95% składu tkaniny stanowi wełna , b) kolor odpowiadający kolorystyce Aquarius A-21, c) odporność na ścieranie minimum 60.000 cykli Martindale, d) odporność na peeling - 5 ( certyfikat ISO), e) trudnopalna i odporna na odbarwienia pod wpływem światła. 10) fotel powinien posiadać regulację wysokości oparcia oraz regulację pochylenia oparcia w zakresie: 5o do przodu i 30o do tyłu. 11) fotel powinien posiadać możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360o. 12) mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. 13) oparcie i siedzisko musi być połączone widocznym estetycznym łącznikiem, będącym integralną częścią całego mechanizmu. 4. Zamawiający określa warunki równoważności: 1) fotel powinien posiadać regulację wysokości oparcia oraz regulację pochylenia oparcia w zakresie: 5o do przodu i 30o do tyłu. 2) fotel powinien posiadać możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360o. 3) mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, aby regulację można było wykonywać w pozycji siedzącej. 4) regulacja wysokości siedziska 400-500 mm, licząc od podłogi. 5) wysokość całkowita fotela min. 1005 mm. 6) mechanizm SYNCHRO SL. 7) siedzisko i oparcie wyściełane integralną pianką poliuretanową, wykonaną w technologii wtryskowej. 8) w tapicerce skład tkaniny winien zawierać min. 95%wełny. 9) podłokietniki regulowane z nakładką polipropylenową góra - dół, nakładka przód - tył możliwość dopasowania do wzrostu użytkownika, 10) podstawa 5-ramienna, metalowa, malowana proszkowo w kolorze czarnym lub chromowana zaopatrzona w kółka jezdne twarde + (do powierzchni miękkich, typu wykładzina dywanowa). 11) kolor odpowiadający kolorystyce Aquarius A-21. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji powyżej 24 miesięcy do 60 miesięcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa oraz montaż zestawów audytoryjnych stanowiących wyposażenie auli wykładowej przy ul. Akademickiej 15 dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
Dodano: 2016-07-27 - dostawa różnego sprzętu gaśniczego, 4 części
Dodano: 2016-04-28 - BZP/PN/18/2015 - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015
Dodano: 2015-02-19 - Zakup wyposażenia do Sali wielofunkcyjnej przy ul. Cichej 6 w Lubartowie
Dodano: 2014-11-14 - BZP/PN/124/2014 - Dostawa krzeseł i foteli
Dodano: 2014-07-09 - Realizacja wyposażenia meblowego i pozostałego wyposażenia ruchomego niezbędnego do funkcjonowania Chełmskiej Biblioteki Publicznej i Transgranicznego Centrum Edukacji Ekonomiczno - Społecznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Osi priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, współfinansowane ze środków europejskich
Dodano: 2014-07-04 - Wyposażenie pomieszczeń WE i I PL ( Siedzenia audytoryjne, meble, krzesła i fotele, wieszaki, tablice, gabloty, zabudowa z profili Al, wyposażenie toalet ).
Dodano: 2014-06-06 - Meble dla PL 2.
Dodano: 2013-09-17 - BZP/PN/58/2011 - Dostawa krzeseł do jednostek Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2011-10-26 - dostawa siedzisk stadionowych
Dodano: 2010-03-25