Przetargi.pl
Zakup wyposażenia do Sali wielofunkcyjnej przy ul. Cichej 6 w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia do Sali wielofunkcyjnej przy ul. Cichej 6 w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup wyposażenia do Sali wielofunkcyjnej przy ul. Cichej 6 w Lubartowie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu Zamawiającego pn.: Rewitalizacja zasobów mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla 1-go Maja, Zacisze - termomodernizacja, komunikacja, bezpieczne osiedla (zwanego w dalszej części Projektem) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich RPO WL na lata 2007-2013, umowa o dofinansowanie nr 03/10-UDA-RPLU.03.02.00-06-08110-00-0701, zawarta z Województwem Lubelskim, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39110000 - 6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39121200-8 Stoły Zakres przedmiotu zamówienia 1.Zakup i dostawa stołów i krzeseł do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego tj. ul. Cicha 6 w Lubartowie. 2.Transport, rozładunek i montaż należy uwzględnić w cenie oferty. 3.Oferowane dostawy muszą spełniać Polską Normę. 4.Krzesła 150 szt. - wzór - Wykonawca przedłoży w formie poligraficznej model oferowanego krzesła . 5.Wykonawca zaprezentuje katalog kolorów z którego Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru tapicerki. Kolor nie może mieć wpływu na cenę oferty. 6.Możliwość sztaplowania krzeseł w ilości nie mniej niż 12 szt. w słupku. Krzesło powinno posiadać tkaninę odporną na ścieranie, trudnopalność zgodnie z normą polską BS EN 1021. 7.Dodatkowo krzesło musi spełniać normy i atesty wytrzymałościowe. 8.Krzesła muszą posiadać podklejenie filcem. 9.Stoły konferencyjne 33 szt. - składane o wymiarach 160x80 cm, wysokość według Polskiej Normy. 10.Wykonawca zaprezentuje katalog kolorów z którego Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru. Kolor nie może mieć wpływu na cenę oferty. 11.Materiał ( blat stołu) - płyta okleinowana fornirem kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. 12.Nogi stołów z profilów stalowych - składane. Wraz z każdym dostarczonym urządzeniem/sprzętem przedłożone będą Zamawiającemu następujące dokumenty: a)Opis techniczny b)Warunki eksploatacji c)Dokument gwarancyjny (podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy), określający w szczególności przedmiot i zakres gwarancji oraz terminy wymiany towaru na wolny od wad i lub termin usunięcia wad. 2. Pozostałe wymagania 1.Na protokole przekazania sprzętu należy ująć nazwę i sztuki od do 2.W terminie 30 dni od dokonania dostawy Wykonawca zobowiązany jest umieścić na dostarczonym sprzęcie naklejki/tabliczki wykonane z trwałego materiału ( folia, plastik) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Jeżeli z winy Zamawiającego umieszczenie tabliczek w terminie 30 dni nie będzie możliwe strony ustalają inny termin. Wymagania dotyczące sprzętu: 3. Zastosowane urządzenia i wyposażenie powinny być w I gatunku (najwyższej jakości) i o udokumentowanym pochodzeniu. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla urządzeń: 3.1. Odpowiednie certyfikaty, atesty wykazujące, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych, właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane odnośnymi przepisami. 3.2Deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności zgodnie z aprobatą techniczna w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 3.1 . 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Wycenę urządzeń i wyposażenia należy opracować w oparciu o SIWZ. W cenie należy uwzględnić dostarczenie sprzętu. Zamawiający zaleca samodzielne sprawdzenie przez Wykonawców w terenie zakresu zamówienia, a także wszelkich warunków jego realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Zakup wyposażenia do Sali wielofunkcyjnej przy ul. Cichej 6 w Lubartowie, znak sprawy NTI/R-47/2014. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data (w tym godzina) wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach