Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
- Data zamieszczenia: 2016-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
ul. Lipowa 1a 1a
20-020 Lublin, woj. lubelskie
tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
REGON: 43026882400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa różnego sprzętu gaśniczego, 4 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa różnego sprzętu gaśniczego, 4 części.- Pakiet nr 1: 1 Waż tłoczny W-52-20-ŁA szt. 100 2 Przełącznik 75/52 szt. 4 3 Prądownica wodna 75 z możliwością regulacji strumienia prądu gaśniczego i możliwością podania piany gaśniczej szt. 12 4 Sygnalizator bezruchu szt. 20 5 Kosz do smoka ssawnego 110 szt. 3 6 Pływak do smoka ssawnego szt. 2 7 Smok ssawny 110 prosty szt. 2 8 Przyrząd do taśmowania węży szt. 2 9 Najaśnice typu LED kpl. 4 10 Gwizdek szt. 60 11 Nóż ratowniczy szt. 22 12 Zatrzaśnik duży szt. 146
- Pakiet nr 2: 1 Zestaw do usuwania rozlewisk olejowych kpl. 2 2 Płyn do generatora dymu i mgły 5l szt. 4 3 Preparat penetrująco odtłuszczający szt. 5
- Pakiet nr 3: 1 Aerozol gaśniczy wrzutowy AGS-5 szt. 28 2 Noszak do aerozoli wrzutowych szt. 10
- Pakiet nr 4: 1 Gaśnica Halonowa szt. 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca nierzetelny:- Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych.
- Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
- Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
- Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/w POZWOLEŃ.
- II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium oddzielnie DLA KAŻDEGO PAKIETU przedmiotu zamówienia o niżej wymienionej wartości;
- Pakiet nr 1: 862,81 zł (słownie: osiemset sześcdziesiąt dwa złote 81/100 groszy),
- Pakiet nr 2: 47,70 zł (słownie: czterdzieści siedem złotych 70/100 groszy),
- Pakiet nr 3: 801,81 zł (słownie: osiemset jeden złote 81/100 groszy),
- Pakiet nr 4: 58,62 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem złotych 62/100 groszy),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa oraz montaż zestawów audytoryjnych stanowiących wyposażenie auli wykładowej przy ul. Akademickiej 15 dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
Dodano: 2016-07-27 - BZP/PN/18/2015 - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015
Dodano: 2015-02-19 - Zakup wyposażenia do Sali wielofunkcyjnej przy ul. Cichej 6 w Lubartowie
Dodano: 2014-11-14 - BZP/PN/124/2014 - Dostawa krzeseł i foteli
Dodano: 2014-07-09 - Realizacja wyposażenia meblowego i pozostałego wyposażenia ruchomego niezbędnego do funkcjonowania Chełmskiej Biblioteki Publicznej i Transgranicznego Centrum Edukacji Ekonomiczno - Społecznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Osi priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, współfinansowane ze środków europejskich
Dodano: 2014-07-04 - Wyposażenie pomieszczeń WE i I PL ( Siedzenia audytoryjne, meble, krzesła i fotele, wieszaki, tablice, gabloty, zabudowa z profili Al, wyposażenie toalet ).
Dodano: 2014-06-06 - Meble dla PL 2.
Dodano: 2013-09-17 - zakup 70 szt. foteli obrotowych z podłokietnikami z dostarczeniem do NBP O/O w Lublinie oraz montażem
Dodano: 2013-08-29 - BZP/PN/58/2011 - Dostawa krzeseł do jednostek Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2011-10-26 - dostawa siedzisk stadionowych
Dodano: 2010-03-25