Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2015-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Świętej Katarzynie, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, tel. 71 311 39 33, faks 71 311 39 33 ogłasza przetarg na zadanie:Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej w gminie Siechnice w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013: Zadanie I: remont (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Łukaszowicach; Zadanie II: remont (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Świętej Katarzynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia przewidzianym do realizacji jest (CPV 45000000-7): a) Zadanie I: remont (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Łukaszowicach Planowana inwestycja znajdująca się w Łukaszowicach gm. Siechnice na działce o numerze ewidencyjnym 92/11. Zadaniem stacji uzdatniania wody jest przygotowanie oraz podanie wody o jakości odpowiadającej Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do picia opublikowanym w Dzienniku Ustaw Nr 61 poz. 417 z późn. zmianami. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 A;b)Zadanie II: remont (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Świętej Katarzynie. Planowana inwestycja znajduje się w Świętej Katarzynie, przy ul. Głównej na działce o numerze ewidencyjnym 913/3 oraz 911/2. Zadaniem stacji uzdatniania wody jest przygotowanie oraz podanie wody o jakości odpowiadającej Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do picia opublikowanym w Dzienniku Ustaw Nr 61 poz. 417 z późn. zmianami. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 A;Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część przedmiotowej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w trakcie zapoznania się z dokumentacją przetargową Wykonawca stwierdzi, że dostarczone przez Zamawiającego materiały uniemożliwią przygotowanie oferty, powinien - zgodnie z art. 38 ustawy domagać się od Zamawiającego wyjaśnienia rozbieżności i usunięcia wad - stosownie do dyspozycji art. 651 k.c. zawiadomić Zamawiającego, że dostarczone przez niego materiały uniemożliwiają przygotowanie oferty. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe z tytułu wykonania robót budowlanych.Warunki płatności do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z oświadczeniem dotyczącym podwykonawców i wraz z protokołem odbioru całości zadania.Wykonawca zapewnia gwarancję/rekojmię 36 m-cy na każde zadanie oddzielnie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik 1 A i dokumentacja projektowa stanowiąca integralną cześć niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia.Realizacja zadania będzie wykonywana bez wyłaczania obiektu/obiektów z użytkowania.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedno lub dwa zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu realizacji zadania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27