Przetargi.pl
Zajęcia z matematyki w ramach projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w szkołach na terenie gminy Brenna

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia z matematyki w ramach projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w szkołach na terenie gminy Brenna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z matematyki w ramach projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w szkołach na terenie gminy Brenna Zadanie 1 Prowadzenie zajęć z Matematyki dla 20 uczniów klasy 4-6 Szkoły Podstawowej Nr 1 w Brennej (tj. 204 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 96 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 108 godziny) poprzez: - uzupełnienie braków wiadomościach matematycznych, - stymulowanie logicznego myślenia, - kształcenie aktywności na lekcjach zajęć wyrównawczych, - rozwijanie umiejętności czytania tekstu ze zrozumieniem, - rozwijanie pamięci oraz osiąganie przez uczniów sprawności rachunkowej, - przygotowanie do korzystania z tekstów użytkowych, - rozwijanie prostych zadań wymagających użycia liczb lub wykorzystania własności figur geometrycznych, - odczytywanie informacji z prostych wykresów i diagramów. Zadanie 2 Prowadzenie zajęć z matematyki dla 18 uczniów klasy 4-6 Szkoły Podstawowej Nr 2 w Brennej (tj. 204 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 96 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 108 godziny. Wolne dwa stanowiska - po 102 godziny każde) poprzez: - wyrównywanie braków w zakresie podstawowych działań matematycznych, - doskonalenie umiejętności liczenia, - stosowanie zasad i procesów matematycznych w codziennych sytuacjach. Zadanie 3 Prowadzenie zajęć z Matematyki dla 42 uczniów klas 1 - 3 Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 680 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 320 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 360 godziny. Wolne dziewięć stanowisk - po 68 godzin każde z ośmiu i 136 godzin jedno) poprzez: - niwelowanie różnic w matematycznych, - pogłębianie wiedzy i zainteresowań matematycznych, - umiejętne zastosowanie wiedzy w życiu codziennym, - doskonalenie umiejętności matematycznych uczniów. Zadanie 4 Prowadzenie zajęć z Matematyki dla 46 uczniów klas 4 -6 Szkoły Podstawowej i Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 816 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 384 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 432 godziny. Wolne pięć stanowisk: trzy osoby po 136 godzin i dwie osoby po 204 godziny) poprzez: - pogłębianie wiedz i zainteresowań matematycznych, - umiejętne zastosowanie wiedzy w życiu codziennym, - doskonalenie umiejętności matematycznych uczniów, - przygotowywanie do konkursów przedmiotowych i olimpiad. Zadanie 5 Prowadzenie zajęć z Matematyki dla 20 uczniów Gimnazjum w Brennej (tj. 136 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 64 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 72 godziny. Wolne dwa stanowiska - po 68 każde) poprzez: - zwiększenie zainteresowań matematyką, - umiejętność korzystania z programów komputerowych w matematyce, - przygotowanie do konkursów przedmiotowych. 2. Zajęcia muszą być zgodne z podstawą programową zgodną z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r.(Dz.U. z dn.15.01.2009r. Nr 4 poz.17). 3. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie uzgadniany przez Dyrektora Szkoły z wyłonionym Wykonawcą usługi po podpisaniu umowy. 4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca przygotuje scenariusze zajęć z matematyki. 5. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć zawierającego listę imienną dzieci uczestniczących w zajęciach i tematykę zajęć. Wpisy w dzienniku muszą być potwierdzane przez osoby wyznaczone przez Dyrektora Szkoły. Strona tytułowa dziennika musi być opatrzona kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny . 6. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dziennika zajęć po zakończeniu każdego warsztatu. 7. Zamawiający zapewni materiały dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć. Spis materiałów dydaktycznych znajduje się w siedzibie Zamawiającego, który jest dostępny po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z koordynatorem projektu.. Oferent będący osobą fizyczną uwzględnia w cenie ofertowej wszystkie składniki wynagrodzenia (ponoszone przez wykonawcę i zleceniodawcę) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Oferent będący przedsiębiorcą uwzględnia w cenie ofertowej wszystkie koszty, które musi ponieść w związku z realizacją usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach