Przetargi.pl
Zajęcia z języka angielskiego, miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej, język angielski przygotowujący do wymiany z Holandią w ramach projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w szkołach na terenie gminy Brenna

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia z języka angielskiego, miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej, język angielski przygotowujący do wymiany z Holandią w ramach projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w szkołach na terenie gminy Brenna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego, miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej, język angielski przygotowujący do wymiany z Holandią w ramach projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w szkołach na terenie gminy Brenna Zadanie 1 Prowadzenie zajęć z Języka angielskiego dla 15 uczniów klasy 4-6 Szkoły Podstawowej Nr 1 w Brennej (tj. 204 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 96 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 108 godziny) poprzez: - poszerzanie zasobu środków językowych, - wzbogacanie wypowiedzi ustnych i pisemnych, - ćwiczenia rozumienia wypowiedzi ustnych i pisemnych, - konwersacja - adekwatne uczestnictwo w sytuacjach komunikacyjnych, - kształtowanie postaw, tolerancji i otwartości wobec innych kultur. Zadanie 2 Prowadzenie zajęć z Języka angielskiego dla 18 uczniów klas 4-6 Szkoły Podstawowej Nr 2 w Brennej (tj. 204 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 96 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 108 godziny) poprzez: - poszerzanie zasobu słownictwa, - poprawienie komunikacji, - przygotowanie do testów, - zwiększenie umiejętności językowych. Zadanie 3 Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla Miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej dla 30 uczniów klas 1-3 Szkoły Podstawowej Nr 2 w Brennej (tj. 204 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 96 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 108 godziny) poprzez: - poznawanie kultury krajów anglojęzycznych, - rozwijanie komunikatywności, - poszerzanie i utrwalanie umiejętności językowych. Zadanie 4 Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla 60 uczniów Gimnazjum w Brennej (tj. 136 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 64 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 72 godziny) poprzez: - przygotowywanie do konkursów powiatowych, wojewódzkich itp., - doskonalenie sprawności językowej, - zwiększenie motywacji do nauki poprzez urozmaicanie zajęć i metod pracy. Zadanie 5 Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla 15 uczniów klas 1 - 3 Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 136 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 64 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 72 godziny) poprzez: - uzupełnianie braków programowych, - rozwijanie wiary we własne możliwości poprzez nabycie umiejętności komunikowania się w języku obcym, - wzbudzanie i umacnianie motywacji do nauki języka obcego. Zadanie 6 Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla 31 uczniów klas 4 -6 Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 272 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 128 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 144 godziny. Wolne dwa stanowiska pracy po 136 godzin każde) poprzez: - uzupełnianie braków programowych, - rozwijanie wiary we własne możliwości poprzez nabycie umiejętności komunikowania się w języku obcym, - możliwość nadrobienia zaległości językowych - powtórzenie programu nauczania, - wzbudzanie i umacnianie motywacji do nauki języka obcego. Zadanie 7 Prowadzenie zajęć z języka angielskiego przygotowujący do wymiany z Holandią dla 12 uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 136 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 64 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 72 godziny. Wolne dwa stanowiska pracy po 68 godzin każde) poprzez: - poznanie i umiejętne wykorzystanie zdobywanych umiejętności językowych, - swobodne porozumiewanie się w języku obcym, - ćwiczenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem i efektywnego porozumiewania się, - poznanie kultury holenderskiej. Zadanie 8 Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla 16 uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 204 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 96 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 108 godziny. Wolne dwa stanowiska pracy po 102 godzin każde) poprzez: - rozwijanie zainteresowań uczniów, - pogłębianie wiedzy, - kształcenie i doskonalenie umiejętności posługiwania się językiem obcym. 2. Zajęcia muszą być zgodne z podstawą programową zgodną z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r.(Dz.U. z dn.15.01.2009r. Nr 4 poz.17). 3. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie uzgadniany przez Dyrektora Szkoły z wyłonionym Wykonawcą usługi po podpisaniu umowy. 4. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca przygotuje scenariusze zajęć z języka angielskiego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć zawierającego listę imienną dzieci uczestniczących w zajęciach i tematykę zajęć. Wpisy w dzienniku muszą być potwierdzane przez osoby wyznaczone przez Dyrektora Szkoły. Strona tytułowa dziennika musi być opatrzona kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny . 6. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dziennika zajęć po zakończeniu każdego warsztatu. 7. Zamawiający zapewni materiały dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć. Spis materiałów dydaktycznych znajduje się w siedzibie Zamawiającego, który jest dostępny po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z koordynatorem projektu. Oferent będący osobą fizyczną uwzględnia w cenie ofertowej wszystkie składniki wynagrodzenia (ponoszone przez wykonawcę i zleceniodawcę) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Oferent będący przedsiębiorcą uwzględnia w cenie ofertowej wszystkie koszty, które musi ponieść w związku z realizacją usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach