Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2109330, 2109337 , fax. 067 2109332
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości 33/35 33/35
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zainstalowanie windy w budynku Starostwa Powiatowego w Pile przy Al. Niepodległości 33 wraz z adaptacją budynku dla osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zainstalowanie windy w budynku Starostwa Powiatowego w Pile przy Al. Niepodległości 33 wraz z adaptacją budynku dla osób niepełnosprawnych. 2. Zamówienie przewiduje wykonanie następujących robót budowlanych: - wykonanie szybu windowego wraz z montażem windy, - dostosowanie poziomu holu wejściowego do istniejącego poziomu korytarzy, - wykonanie w holu wejściowym podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie nowych posadzek w korytarzach, - wymiana drzwi wejściowych, - montaż kurtyny powietrznej w wiatrołapie za drzwiami wejściowymi, - przebudowa stopni wejściowych do budynku, - rozebranie istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych i oraz budowa nowego podjazdu, - dostosowanie istniejącej toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych, - oczyszczenie przestrzeni między ścianą oporową a ścianą fundamentową budynku i wymiana opaski. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Ze względu na to, że roboty będą się odbywały w funkcjonującym budynku biurowym, Zamawiający ma następujące wymagania: - gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, - roboty związane z dużym hałasem i zapyleniem (przekuwanie stropów, wyburzenia itp.) wykonywać po godzinach pracy Starostwa, - Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót, tzn. że kierownik budowy lub kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie, - kierownik robót zobowiązany jest na bieżąco współpracować z Wydziałem Administracyjno - Inwestycyjnym. 6. Warunki zapłaty: - Termin zapłaty faktur - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. - Wartość ostatniej faktury nie może być mniejsza niż 20% ceny oferty. - Zapłata za ostatnią fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego). 7. Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji na wykonane roboty krótszego niż 36 miesięcy, a na wbudowana stolarkę 60 miesięcy. 8. Harmonogram robót i płatności. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty harmonogram robót i płatności. W harmonogramie płatności należy uwzględnić zapisy pkt. 4.5. SIWZ. Uwaga! Harmonogram należy sporządzić w taki sposób, aby faktury obejmowały całe etapy robót, które mogą być objęte odbiorami częściowymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. 2. Posiadają doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako główny wykonawca budowlany wykonali minimum dwie roboty budowlane odpowiadających przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 600 000 złotych każda, w tym co najmniej jednej związanej z wykonaniem szybu windowego i montażem windy. 3. Zobowiążą się do zatrudnienia kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjnymi oraz kierowników robót branżowych. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że: a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców 1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Harmonogram robót i płatności - wykonany zgodnie z zaleceniami pkt. 4.5. SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Dowód wniesienia wadium. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 upzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. 9. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 10. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie przy realizacji zamówienia- załącznik Nr 4 do SIWZ. 11. Dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzający jednoznacznie wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 13. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja 6 wind szpitalnych: modernizacja istniejących dwóch wind szpitalnych (D-2, D-8) w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79 (II etap)
Dodano: 2016-06-16 - Budowa windy w Domu Dziecka nr 2 przy ulicy Pamiątkowej 28 w Poznaniu - wbudowanie w istniejący budynek szybu windowego oraz wykonanie platformy pionowej do transportu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie robót budowlanych związanych z montażem platformy pionowej
Dodano: 2015-11-26 - Instalowanie platformy dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej w budynku Komisariatu Policji w Trzciance
Dodano: 2015-07-16 - Modernizacja 6 wind szpitalnych: modernizacja istniejących dwóch wind szpitalnych (D-6, D-12) w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79 (I etap)
Dodano: 2015-05-28 - Demontaż starego oraz zakup, dostawę, uruchomienie, montaż nowego dźwigu osobowego
Dodano: 2015-05-07 - Dobudowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z przebudową istniejącego szybu w budynku Zespołu Szkół Nr 10 w Kaliszu przy ul. Podmiejskiej 9a
Dodano: 2014-09-11 - Rewitalizacja obiektów szkolnych - Gimnazjum Nr 1 przy ul. Lipowej 9 w Środzie Wielkopolskiej w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu elewacji budynku, wykonaniu szybu mieszczącego windę, robót remontowych instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz zagospodarowania terenu
Dodano: 2014-07-17 - Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego hydraulicznego w budynku Centrum Dydaktycznego Badań Kół Zębatych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205
Dodano: 2014-03-14