Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku położonym przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych - II części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie prac modernizacyjnych w budynku położonym przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych - II części: - część I - przebudowa holu oraz wykonanie pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z instalacją elektryczną w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8, - część II - wykonanie remontu pomieszczeń biurowych IV piętra budynku położonego w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach -część I - 14.414,00 zł, -część II - 14.678,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w zakresie każdej z części do której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Wykaz dotyczy tylko osób, które będą nadzorowały realizację zadania). Do wykazu należy załączyć: - w zakresie części I - kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budownictwa ogólnego, instalacji w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - w zakresie części II - kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach: budowlanej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, teletechnicznej; wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 4a) w przypadku, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, ponieważ zostaną one mu udostępnione przez inne podmioty, obowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości co najmniej 200.000,00 zł. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, oddzielnie do każdej z części. 2) w zakresie części I - kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji kosztorysowej uproszczonej. Kalkulacja musi uwzględniać wykonanie wszystkich robót tymczasowych i towarzyszących, niezbędnych do wykonania zadania; 3) w zakresie części II - harmonogram rzeczowo - finansowy z tygodniowym podziałem prac. 4) w zakresie części I i II - oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie, potwierdzone przez pracownika Zamawiającego z Wydziału Inwestycji i Remontów; 5) w zakresie części I i II - dokument potwierdzający wniesienie wadium; 6) w zakresie części I i II - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, jeśli: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja stacji transformatorowej w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34A
Dodano: 2016-06-17 - roboty budowlane w zakresie wykonania tras światłowodowych na terenie Szpitala przy ul. Szamarzewskiego 84 oraz dostawa okablowania (światłowodów)
Dodano: 2016-02-25 - Wykonanie i montaż cyfrowej instalacji domofonowej w budynkach będących w zasobie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Spółka z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2015-11-19 - Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Stefanów stacja nr 60363, Józefów stacja nr 60292
Dodano: 2015-09-03 - AZ-8/2015: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji elektrycznych w wyszczególnionych obiektach Muzeum Narodowego w Poznaniu
Dodano: 2015-06-24 - Wykonanie i montaż cyfrowej instalacji domofonowej w budynkach będących w zasobie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-06-03 - PRZEBUDOWA MONITORINGU W MIEŚCIE KOŚCIANIE
Dodano: 2015-05-08 - Modernizacja sali sesyjnej w Urzędzie Miejskim Trzcianki - instalacje elektryczne
Dodano: 2015-02-11 - Remont pomieszczenia Laboratorium WIOŚ w Poznaniu
Dodano: 2014-10-16 - Rozbudowa sieci LAN w budynku Prokuratury Okręgowej w Koninie
Dodano: 2014-09-23